اخبار داغ

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد:

راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی میرجاوه تاپایان سال جاری

راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی میرجاوه تاپایان سال جاری
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سفر به شهرستان میرجاوه و بازدید از بخش های لادیز و ریگ ملک از ایجاد اورژانس اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ "حبیب الله مسعودی فرید"معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درگفتگو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد:سازمان بهزیستی با بررسی های انجام شده در شهرستان میرجاوه به دنبال توسعه خدمات بهزیستی با ایجاد بخش مدیریت در این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز, لادیز,

 وی افزود : هدف ما توسعه خدمات بهزیستی در بخش پیشگیری و درمان اعتیاد در منطقه است و سایرخدمات سازمان بهزیستی نیز در شهرستان میرجاوه افزایش خواهد یافت.

,

 معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد : طبق برنامه ششم توسعه در سال اول دولت مکلف است که در همه شهرستان ها با جمعیت بالای 50 هزار نفر، اورژانس اجتماعی راه اندازی کند و تا پایان سال جاری پایگاه خدمات اجتماعی در شهرستان میرجاوه راه انداری خواهد شد، یکی از اولین اولویت های سازمان بهزیستی در سال 96، راه اندازی اورژانس اجتماعی در این شهرستان مرزی است.

,

مسعودی فرید اذعان کرد : سازمان بهزیستی برای حمایت از افراد تحت پوشش و ایجاد اشتغال ، طرح های متعددی دارد و از زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویانی که تحت حمایت این سازمان هستند با ارائه وام هایی با بهره بسیار پایین و کمک های بلاعوض ، کمک های نقدی و غیر نقدی در جهت تامین ابزار برای ایجاد اشتغال ، ارجاع افراد به سازمان فنی و حرفه ای و تامین هزینه های ایجاد اشتغال پایدار حمایت می کند.

,

 

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه