اخبار داغ

امام جمعه فولادشهر:

فرصت های شغلی در حال از بین رفتن است/ سیاست های خصمانه آمریکا تغییرناپذیر است

فرصت های شغلی در حال از بین رفتن است/ سیاست های خصمانه آمریکا تغییرناپذیر است
حجت الاسلام سرافراز می گوید: دولت تدبیر و امید، اصلاح همه امور مردم و اقتصاد را طى سه سال و پنج ماه اخیر به نادرستى به برجام گره زد و در ادامه شاهد بودیم که برجام هم با بدعهدى آمریکایى و عدم برداشتن همه تحریم‏ ها در بهبود زندگى آحاد مردم تأثیرى نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لنجانا، امام جمعه فولادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ فولادشهر گفت: تحکیم بنیان خانواده و توجه به روش های زیاد کردن محبت بین اعضای خانواده از ضروریات جوامع اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لنجانا،,

حجت الاسلام مسعود سرافراز با اشاره به روش های کاربردی افزایش محبت در خانواده افزود: لحن زیبا و مؤدّبانه در گفتار، اظهار محبت، هدیه و سوغات، قدردانی از یکدیگر و درک متقابل از جمله روش هایی است که می تواند باعث تحکیم وحدت و بنیان خانواده ها شود.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر با توجه به مشکلات اقتصادی در کشورمان متذکر شد: در بین این مشکلات، معضل بیکارى به‏ خصوص فارغ التحصیلان دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالى در راس قرار دارد چرا که در این بخش فرصت‏ هاى جدید شغلى به میزان نیاز جامعه ایجاد نشده و بدتر از آن این‏که به ‏دلیل رکود فراگیر و خانمان‏ برانداز، فرصت‏ هاى شغلى موجود نیز روز‏به‏ روز در حال از بین رفتن است.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی فولادشهر خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید، اصلاح همه امور مردم و اقتصاد را طى سه سال و پنج ماه اخیر به نادرستى به برجام گره زد و در ادامه شاهد بودیم که برجام هم با بدعهدى آمریکایى و عدم برداشتن همه تحریم‏ ها در بهبود زندگى آحاد مردم تأثیرى نداشت.

,

وی با بیان اینکه سیاست های خصمانه آمریکا در قبال کشورمان تغییر ناپذیر است تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد که در سیستم تصمیم ‏گیرى آمریکا این شخص نیست که تصمیم ‏گیرى مى‏ کند، بلکه سیستم است که مبانى و چارچوب‏ هاى سیاست داخلى و خارجى واشنگتن را تعیین مى‏ کند.

,

امام جمعه فولادشهر در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و نیز اقدام غیر انسانی آل خلیفه در اعدام سه جوان بحرینى متذکر شد: این مسأله موجى از اعتراضات مردمى را در بحرین به راه انداخته است و دیر یا زود آتش آن دامن حکام بحرین را خواهد گرفت.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر  با ذکر حدیثی از وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) در خصوص حادثه دردناک ساختمان پلاسکو تهران اظهار کرد: حضرت فرمودند، هر کس جلو هجوم آب و یا آتش را بگیرد و جمعی از مسلمانان را نجات دهد بهشت بر او واجب می شود و بر همین اساس بنده برای جانباختگان این حادثه علو درجات و برای مصدومین، شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر از خدای منان مسألت دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه