اخبار داغ

امام جمعه گلپایگان :

جهان دعا کند با تغییر رییس جمهور در آمریکا گرفتار بدتر از اوباما نشود

جهان دعا کند با تغییر رییس جمهور در آمریکا گرفتار بدتر از اوباما نشود
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی بیان کرد: فتن آخرالزمانی شمشیر کشیده جهانی به روی جهان اسلام به خصوص شیعه است ولی به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این اسلام است که آنها را به خاک مذلت کشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، امام جمعه گلپایگان در خطبه های این هفته نمازجمعه که در مصلای شهرستان برگزار شد، گفت: ترامپ شخصیتی مبهم برای جهان و آمریکایی ها دارد، جهان دعا کند با تغییر رییس جمهور در آمریکا گرفتار بدتر از اوباما نشود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی بیان کرد: فتن آخرالزمانی شمشیر  کشیده جهانی به روی جهان اسلام به خصوص شیعه است ولی به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این اسلام است که آنها را به خاک مذلت کشیده است.

وی با تشریح چگونگی وقوع حادثه پلاسکو عنوان کرد: حادثه دردناک و جانگداز است و پیام رهبر معظم انقلاب در این مورد آرام بخش و تسلی خاطر خانواده ها بود.

خطیب نماز جمعه گلپایگان با توجه به حادثه پلاسکو خواستار شد: مسئولین ستاد بحران برای آینده کلان شهرها و حتی شهرهای کوچک با این وسعت ساخت و ساز و آسمان خراش ها طرحی جامع پیاده کنند و بر ساخت و سازهانظارتهارا به صورت جدی اعمال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تجاری بیمه نبودند، به مردم توصیه کرد: مردم در برابر قوانین مقاومت نکنند تا اینگونه اموال و سرمایه های کشور به تلی از خاکستر تبدیل نشود.

وی ادامه داد: مردم که نمی توانند به صورت کارشناس در حوادث دخالت کنند و لذا این بر عهده مسئولان است که کارشناس حوادث تربیت کنند.

امام جمعه گلپایگان با گرامی داشت هفته شورای آموزش و پرورش یادآور شد: آموزش و پرورش نهادی مردمی است و مردم نظرات خود را به شورای شهرستان ارائه دهند تا به این نهاد در انجام خدماتش کمک شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی با گرامی داشت سالگرد شهادت شهدای فدائیان اسلام و موتلفه اسلامی تبیین کرد: این شهدا در بدترین زمان تاریخ این ملت هم چون چراغی روشن درخشیدند و راه را برامت اسلامی هموار کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه