اخبار داغ

امام جمعه فرخی:

رشد انقلاب اسلامی ادامه دارد

رشد انقلاب اسلامی ادامه دارد
حجت السلام والمسلمین شیخی تلاش های دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی را بی نتیجه و رشد انقلاب را توقف ناپذیر و ادامه دار دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرخور، امام جمعه ی فرخی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره اقدامات رژیم پهلوی برای مقابله با رشد انقلاب در دل مردم ایران گفت: آن ها با تمام افکار و حمایت هایی که از کشور های خارجی می شدند نتوانستند جلوی جریان انقلاب که حرکتی بود که به رهبری امام خمینی (ره) اتفاق افتاده بود بگیرند و هنوز رشد انقلاب ادامه دارد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرخور، ,

حجت الاسلام والمسلمین محسن شیخی حماسه مردم آمل را نقطه درخشانی در مبارزات انقلابی دانست و افزود: مقاومت مردم آمل در برابر منافقین و دشمنان انقلاب و نظام همراه با هوشیاری و بیداری مردم بود که دشمنان نظام را ناکام گذاشت.

,

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تحصن روحانیون در دانشگاه تهران در اعتراض به جلوگیری دولت بختیار از ورود هواپیمای حضرت امام خمینی(ره) به ایران گفت: بیداری و هوشیاری روحانیت و حضور مردم در صحنه همراه با رهبری های داهیانه امام (ره) تمام نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرد و این انقلاب به برکت خون شهدا به ثمر نشست.

,

خطیب جمعه ی فرخی حرکت در مسیر شهدا و انقلاب را یکی از راه های قدر دانی از رشادت های شهدا دانست و افزود: توصیه بیشتر شهدا حرکت در مسیر ولایت و تبعیت از ولی فقیه بوده است.

,

حجت الاسلام والمسلمینشیخی ضمن ابراز تاسف از شهادت آتش نشانان در حادثه آتش سوزی پلاسکو گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب، ایشان خواستار جهت دهی به همه تلاش ها برای نجات جان گرفتارشدگان شدند و ریشه یابی و پیدا کردن مقصر در آینده موکول کردند.

,

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز پروژه لوله کشی شهر های باقی مانده استان اصفهان از مسئولان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد و خواستار توسعه ی آن به روستاهای اطراف شد.

,

امام جمعه ی فرخی ضمن محکوم کردن اعدام سه جوان بحرینی بدون هیچ مدرکی، آن را خود زنی رژیم آل خلیفه دانست و آن را باعث رسوایی این رژیم عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه