اخبار داغ

در نشست هم اندیشی کمیته بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب

دستجردی: بحث کاندیداتوری بنده دروغ محض است/ مجمع عمومی ملی 14 بهمن برگزار می‌شود

دستجردی: بحث کاندیداتوری بنده دروغ محض است/ مجمع عمومی ملی 14 بهمن برگزار می‌شود
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از برگزاری مجمع عمومی ملی در روز 14 بهمن خبر داد و گفت: حرف‌هایی که گوشه و کنار درباره کاندیداتوری بنده زده می‌شود، همه دروغ محض است و اعضای هیات موسس نباید کاندیدای انتخابات باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نشست هم اندیشی کمیته بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر روز گذشته برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این نشست به‌منظور تبیین مواضع و سازوکار انتخاباتی نیروهای انقلاب با حضور مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار شده بود که مهم‌ترین محورهای سخنرانی وی در ادامه می‌آید:

,

وحید دستجردی با بیان اینکه گفتمان واحد انقلاب اسلامی جز گفتمان مقام معظم رهبری نیست، اظهار داشت: هرچه موردنیاز انقلاب ماست، ایشان می‌گویند و گفتمان وحدت آفرین ما گفتمان مقام معظم رهبری است.

,

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اهداف ما برای پیروزی انقلاب یکسان و اختلاف‌مان جزئی است و پشت رهبری حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: هدف تشکل دوتاست، اول اتحاد و وحدت و دوم در مسائل روز و اتفاقات و انتخابات باید با هم حضور داشته باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه ما باید ید واحده باشیم و یک کاندیدای واحد در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 داشته باشیم، گفت: حرف‌هایی که گوشه و کنار زده می‌شود و بنده را عَلَم می‌کنند، همه دروغ محض است؛ اولا تفاوت این جبهه با دوره‌های قبل این است که دردوره‌های قبل افراد ذی‌نفع تصمیم‌گیر بودند،‌ اما امروز اینطور نیست و کسانی که عضو هیات موسس هستند هیچ‌کدام نباید کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری باشند.

,

دستجردی تاکید کرد:‌ مجمع عمومی زنان از همه زنان فعال در استان تهران برای حضور در این جبهه مردمی دعوت کرده‌ است و امیدواریم با این وحدت به نتیجه برسیم.

,

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: وضع سیستم اجرایی خوب نیست و یک تلاش جدی می‌تواند آن را تغییر دهد.

,

وی همچنین از برگزاری مجمع عمومی ملی در روز پنجشنبه 14 بهمن خبر داد و گفت: این مجمع عمومی متشکل از 2 هزار نفر مردم است، 500 نفر شخصیت‌ها و 1500 نفر از کل کشور در آن حضور دارند و بناست همه کارها در این جبهه از پایین به بالا باشد.

,

دستجردی خاطرنشان کرد: باید به 25 تا 50 نفر از خانم‌ها برای حضور در مجمع عمومی ملی رای داده شود، ما تا 50 نفر جا داریم که از بین خانم‌ها انتخاب شوند.

,

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه تقریبا تمامی تشکل های ارزشی و انقلابی و همه احزاب و گروه‌ها از جبهه مردمی اعلام حمایت کرده‌اند، افزود: 550 شخصیت سرشناس کشور نیز از این جبهه مردمی اعلام حمایت کردند و تعداد زیادی نیز اعلام خواهد شد که این حمایت به معنای تایید کاندیدای واحد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که با رای مردمی معرفی می‌شود.

,

وی اظهار داشت: دوستان همچنین با آقای جلیلی صحبت کرده‌اند، قبلا سو تفاهمی شده بود که در حال رفع شدن است.

,

دستجردی با بیان اینکه آیت‌الله موحدی‌کرمانی و آیت‌الله یزدی شخصا از جبهه مردمی اعلام حمایت کرده‌اند، گفت: با آیت الله مصباح دو جلسه مذاکره صورت گرفته است که ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه