اخبار داغ

امام جمعه بن در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد؛

به مسئولین پیشنهاد میکنیم که عینک سه بعدی را از روی چشمانشان بردارند.

به مسئولین پیشنهاد میکنیم که عینک سه بعدی را از روی چشمانشان بردارند.
امام جمعه شهر بن گفت:به مسئولین پیشنهاد میکنیم که عینک سه بعدی را از روی چشمانشان بردارند تا یک کار کوچک را سه برابر یا 300برابر بزرگتر نبینند،مانند برجام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سید حسن میر افضلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم از گناهی عظیم و کبیره سخن میگوید که نه تنها از شقاوت اخروی بلکه  دنیوی را هم به دنبال دارد،خداوند کسی را که اهل کذب باشد اهل دروغ گویی باشد ،دروغ عادت و راه او باشد ؛هدایت نمی کند.
وی افزود : در بعضی از این تعابیر کذب در کنار کفر ، در کنار تکذیب آیات قرآن آمده است،و برای ترک این عمل ناپسند روایت ها و احادیث بسیاری وجود دارد که این عمل ناپسند باید ترک شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر, :,
,
,

شراب کلید همه شرارت ها است

, شراب کلید همه شرارت ها است,

خطیب جمعه بن گفت: امام محمد باقر (علیه السلام)میفرمایند:خداوند برای شر قفل های متعددی ایجاد کرده است که شراب کلید همه این قفل ها و  پستی هاست و کسی که از این نجاست استفاده میکند ،به مرور زمان عقلش از بین می رود و اگر عقل از بین برود دنبال صفت های حیوانی حرکت میکند ،خیلی از این مواد مخدر و روانگردانی که امروزه متاسفانه در بین جوانان توزیع  می شو د و جوانان گرفتار این مواد شده  اند ،عقل را زایل میکند.
 

, :,
,

دروغ گویی از شراب خواری هم بدتر می باشد.

, دروغ گویی از شراب خواری هم بدتر می باشد.,

میرافضلی افزود : ائمه در جایی دیگر میفرمایند که : کذب از شراب هم بدتر و پست تر می باشد،حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام)در حدیثی می فرمایند :صدق انسان را به سمت خوبی ها و نیکی ها سوق داده و انسان را به بهشت هدایت میکنند.
وی گفت :کسی که می خواهد رزق و روزیش زیاد شود و مشکلات در زندگیش از بین برود دروغ نگوید،دروغ هم در همه جا صدق میکند،در خانواده ،در مغازه ،در شغل،در بین دوستان،و حتی دروغ های شوخی هم جایز نیست و اینها بی برکتی در زندگی را می آورد .
 

,
,
,

دروغ گویی به خاطر حفظ مقام

, دروغ گویی به خاطر حفظ مقام,

گاهی انسان به خاطر پست ومقام و جایگاهی که دارد انواع و اقسام دروغ ها را مردم تحویل میدهد تا بتواند جایگاه خود را حفظ کند تا بتواند خودش را بیتشر در این مقام نگه دارد و انسانی که زیاد دروغ میگوید خداوند ظاهر زیبا را از او میگیرید و ظاهرش هم مانند باطنش می شود.
 
سوءاستفاده ی سیاسی از آتش سوزی ساختمان پلاسکو

,
,
, سوءاستفاده ی سیاسی از آتش سوزی ساختمان پلاسکو,

وی درخطبه های دوم نماز افزود : متاسفانه در روز گذشته آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران را داشتیم که ظاهرا بر اثر یک بی احتیاطی و یک کم توجهی ، این ساختمان دچار آتش سوزی می شود و علی رغم خسارت های مالی ایجاد شده است متاسفانه تعدادی از هم وطنان ما دراین حادثه جان باختند و زخمی شدند که در صدر این ها آتش نشان عزیز،فداکار وایثارگر کشورمان حضور داشتند که خودشان طعمه حریق شدند و گرفتار شدند.

وی گفت : در پی این حادثه ی دردناک و عظیم مقام عظمای ولایت پیامی را صادر کردند و فرمودند:
حادثه­‌ی دردناک آتش­‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه­ اندوه و تأسف و نگرانی عمیق اینجانب است. شهامت و فداکاری آتش­‌نشانانی که در عملیات نجات مردم، خود دچار حادثه­‌ی خطیر شده و در حال فداکاری متعهدانه به امتحانی دشوار گرفتار آمده­‌اند، دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه، آکنده میسازد.
در حال حاضر همه­‌ی تلاشها باید برای نجات جان گرفتارشدگان جهت­‌دهی شود، رسیدگی به علل حادثه مسأله­‌ی بعدی است.
از همه مسئولان میخواهم همانگونه که در این چند ساعت، تلاش کرده­‌اند کار مجاهدانه­‌ی خود را ادامه دهند و وظیفه­‌ی فوری را بر هر حرف و حدیثی مقدم بدارند خداوند کمک فرماید. انشاءالله.
 

خطیب جمعه بن گفت:  متاسفانه در این چنین مواقعی بعضی از افراد به جای اینکه تمام توان خود را برای حل مسئله بکار ببرند،میخواهند با سو استفاده از این چنین مواردی یکدیگر را تخریب و از این مسائل استفاده سیاسی بکنند ،در صورتی که در بررسی های انجام شده مشخص شد که علت آتش سوزی این ساختمان اتصالی سیم برق در یکی از واحد های این ساختمان بوده است ،و به لحاظ ضعف بنا دچار فرو ریختگی شد.

امروز یکی از این مشکلات ما منافقین هستند

,
,
,
, .,
, .,
, .
 
,
,
, :,
,
, امروز یکی از این مشکلات ما منافقین هستند,

میرافضلی در ادامه خطبه دوم افزود : در زمان رسول خدا(ص)آن گرفتاری که اسلام از دست منافقین داشت از دست کفار نداشت، امروز هم  مسلمانان مبتلا به دسته ای از منافقین هستند که کار مسلمانان با این منافق ها مشکل تر شده است، یک دسته ای که در ظاهر ادعای داشتن دین و اسلام را دارند و در ظاهر برای اسلام دعوت و در ظاهر برای اسلام قدم بر می دارند لیکن زیر پرده با اسلام مخالف اند،با این ها کار بسیار مشکل است.


وی با اشاره به وجود منافقین داخلی، تشریح کرد:  امروز یکی از این مشکلات ما منافقین هستند،امروز مردم ما کفار و دشمنان آمریکایی  را می شناسند و اعتمادی به آمریکا ندارند،اما بعضی از این منافقین که در داخل و خارج که با زبان دل سوزانه قدم جلو می گذارند این ها خیلی خطرناک هستندو احتمال دارد که مردم را دچار گمراهی بکنند.

میرافضلی ادامه داد: امروز آن چه که می تواند ما را نجات بدهد مقاومت است مقاومت نظامی یک نوع مقاومت است و مقاومت اقتصادی هم یک نوع مقاومت دیگر،این که تمامی ما مصرف کننده باشیم،تولیدات داخلی را مصرف نکنیم،اینکه به جوانان خودمان اعتماد نکنیم خطر است ؛جوانان ما بیکار شده اند و بیکاری هم به دنبال خود فساد می آورد.
 

,
,
,
,
,
, :,
,

به مسئولین پیشنهاد میکنیم که عینک سه بعدی را از روی چشمانشان بردارند.

خطیب جمعه بن گفت:   امروز یک عده معتقدند که برجام بطور کامل انجام شده است و این مردم هستند که نابینا اند و نمی بینند برجام اتفاق افتاده است و می گویند که باید عینک بزنید،ما می گوییم شما عینک سه بعدی خود را بردارید،بعضی ها عینک سه بعدی می زنندمثلا یک کار کوچک را سه برابر یا 300برابر می بینند،شما دید که گفتند ما این برجام را اجرا می کنیم و شرط اجرا این است که این ها از مقاومت از سوریه دست بردارند تا ما اجرا کنیم،دست برداشتن ازسوریه یعنی خودکشی و خود زنی،یعنی اینکه سوریه را در اختیار ما بگذارند و ما نظامی های خود را در آنجا مستقر بکنیم و در افغانستان هم نفوذ داریم در عراق هم هستیم حلقه ی محاصره را تنگ بکنیم برای یک حضور راحت و جدی و اینکه راحت بتوانیم مرز ها را بی ثبات بکنیم.
 

, به مسئولین پیشنهاد میکنیم که عینک سه بعدی را از روی چشمانشان بردارند.,
,
, :,
,

امروز همه ی مردم دوست دارند تمامی تحریم ها برداشته شود

, امروز همه ی مردم دوست دارند تمامی تحریم ها برداشته شود,

وی افزود : امروز همه ی مردم دوست دارند تمامی تحریم ها برداشته شود،مقام عظمای ولایت اولین کسی است که از سیاست های هر دولت حمایت می کند و در جای خود انتقاد هم می کند،چرا که در مواقعی مصالح یک نظام در خطر است و باید انتقاد هم انجام شود و مردم نسبت به نظام، دولت و مسئولین وفادارند و آن ها را دوست دارند و این گونه نیست که به دنبال گرفتن ایراد و اشکال باشند اما دارند می بینند که جوانان بیکار شده اند و جامعه دچاریک سری مشکلات شده است،ما برجام را انجام دادیم اما طرف مقابل چه کرد؟نباید آثار این را در زندگی ببینیم ؟گشایش اقتصادی اتفاق بیفتد؟ازدواج جوانان سهل بشود ؟اشتغال در جامعه به صورتی که ما آن را درک بکنیم صورت بگیرد ؟این ها تماما امور مهم از جامعه ما هستند.


میرافضلی در پایان افزود : امروز بیشتر مشاوران غربی دارند به آقای ترامپ توصیه می کنند که برجام را پاره نکن و فقط در یک سری موارد دوباره سخت گیری هایی را انجام بده اما چارچوب برجام را حفظ کن چرا؟چون این برجام مطمئنا به نفع آمریکا است.
 
انتهای پیام/520ز

,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه