اخبار داغ

امام جمعه زاینده رود:

ملت های راحت طلب محکوم به فنا هستند/سختی ها و مشکلات انسان را توانمند می کند

ملت های راحت طلب محکوم به فنا هستند/سختی ها و مشکلات انسان را توانمند می کند
حجت الاسلام صفرزاده می گوید: ملت های تن پرور و راحت طلب در پرتگاه ذلت قرار دارند و محکوم به فنا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لنجانا، امام جمعه زاینده رود ظهر امروز در خطبه های نماز این هفته شهر زاینده رود با اشاره به حادثه دلخراش آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران گفت: برای جان باختگان این حادثه، مغفرت و برای بازماندگان این عزیزان صبر جمیل را از خداوند منان خواستارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لنجانا,

حجت الاسلام صفرزاده با بیان اینکه آیا وقت آن نرسیده است که مسؤولان تمام قد برای انجام وظایف ذاتی خود قیام کنند تصریح کرد: آحاد جامعه به ویژه مسؤولان و نهادها باید به به وظیفه های قانونی خود عمل کنند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار در کشور نباشیم و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به دنبال فرصت هستند تا اسلام و مملکت اسلامی را به ناتوانی متهم کنند را مایوس کنیم.

,

خطیب نماز جمعه زاینده رود با توجه به حماسه آفرینی مردم شهرستان لنجان در ۲۹ دی ماه سال ۶۵ و نیز نامگذاری این روز به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان یادآور شد: چنین روزی، روز جوانمردی و آزادگی است چراکه دلاورمردان این خطه با فدا کردن جان خویش راه سعادت را با افتخار پیمودند و امیدواریم که نسل امروز با حفظ این افتخارات بزرگ و انتقال آن به آیندگان، بتوانند در برابر هجمه های بی امان دشمنان مقابله کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت های تن پرور و راحت طلب در پرتگاه ذلت قرار دارند و محکوم به فنا هستند متذکر شد: پیشرفت های چشمگیر درگرو تن دان به سختی ها به دست خواهد آمد و به طور یقین سختی ها و مشکلات انسان را توانمند می کند.

,

امام جمعه زاینده رود باور داشتن به توانمندی های داخلی را یک اصل ضروری در همه برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: گاه یک جنگ سخت و طولانی می تواند استعداد یک ملت را شکوفا کند و رکود را درهم بشکند و عقب ماندگی ها را به سرعت جبران کند.

,

خطیب نماز جمعه زاینده رود در پایان تصریح کرد: امروز به همه کسانی که آرزوی شاهمرادی ها شدن، همت ها شدن، خرازی ها شدن و باکری ها شدن را در سر دارند توصیه می کنم برای گسترش فرهنک دینی و خدمت در عرصه فرهنگ و سلامت جامعه به کمک امام جمعه بپاخیزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه