اخبار داغ

امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه های نماز جمعه:

شهادت آتش نشانان ضایعه دردناکی بود

شهادت آتش نشانان ضایعه دردناکی بود
امام جمعه موقت کوهرنگ شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه آتش سوزی پلاسکو تهران را ضایعه دردناک خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام علی نصیری، خطیب موقت نماز جمعه کوهرنگ در خطبه های این هفته ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت آتش نشانان فداکار میهن عزیز ایران اسلامی آن را ضایعه دردناک برشمرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ششم بهمن ماه سالروز قیام مردم شهرستان آمل علیه منافقان و  کمونیست هایی که با طرح نقشه های قبلی و طراحی شده و تصرف شهر در صدد براندازی نظام بودند خاطر نشان کرد: مردم آمل همانند دیگر مجاهدان این مرزو بوم با ساختن هزاران سنگر و مجاهدت های خود در برابر کمونیست ها نام شهرشان را در تاریخ اسلام ،(شهر هزار سنگر) ثبت کردند.

نصیری ضمن گرامیداشت این روز و یاد و خاطر همه جانفشانی های آن زمان و نزدیک شدن به سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شد تصریح کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی به یک درخت تنومندی تبدیل شده که حرف اول را در منطقه خاورمیانه و حتی یکی از ابر قدرتهای جهان بشمار می آید.

وی ضمن اشاره به اینکه کشور ما در بین آتش و خون قرار گرفته بیان داشت: کسی جرات دست درازی به آن را ندارد و به خود باوری و به توان نیروی انسانی و نظامی خود و کشور را از لحاظ نطامی به خود کفایی رسیدیم.

امام جمعه موقت کوهرنگ افزود: بعد از گذشت سی و هشت سال از بهار انقلاب یکی از قدرتمند ترین کشورهای جهان از لحاظ قدرت نظامی هستیم و یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان هستیم.

 حجت الاسلام نصیری ابراز داشتند: به پای احترام به شهدای انقلاب و این امنیت و آسایش به رهبری و سکانداری عالم فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای 
جشن های سی و هشتمین بهار انقلاب را باشکوه برگزار کنیم و یاد شهدا و امام شهدا و کسانیکه برای این انقلاب زحمت کشیده اند را زنده نگه داریم.

خطیب موقت نماز جمعه کوهرنگ تصریح کرد: در برنامه های دهه فجر شرکت فعال داشته باشیم و کوچه ها و خیابان ها را اذین بندی کنیم و امیدواریم که خداوند این انقلاب را به انقلاب مهدی (عج) متصل بفرماید.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه