اخبار داغ

امام جمعه موقت کفران:

اعتماد به آمریکا خسارت زیادی به کشور وارد کرد/ تلاش دشمن ضربه زدن به جوانان ایران است

اعتماد به آمریکا خسارت زیادی به کشور وارد کرد/ تلاش دشمن ضربه زدن به جوانان ایران است
حجت الاسلام عسکری گفت: برجام تجربه ای شد برای این ملت تا بدانند به آمریکا نمی شود اعتماد کرد و همین اعتماد موجب خسارات زیادی شد که قابل جبران نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، امام جمعه موقت کفران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه ۱۱۹ سوره توبه گفت: خطاب خداوند در این آیه و آیات مشابه به جمیع مومنان است لذا همه باید در همه مسائل خدا را حاضر و ناظر بدانند و در خلوت از گناه بپرهیزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

حجت‌الاسلام حسن عسکری با اشاره به مخفی بودن لحظه مرگ و قیامت بر مردم، اظهار کرد: دو دلیل مخفی بودن زمان مرگ این است که صالحین به کار نیک خود مغرور نشده و مجرمین به واسطه گناهشان از رحمت خداوند ناامید نشوند.

,

وی در فرازی دیگر از خطبه ها با توجه به حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختگی ساختمان پلاسکو در مرکز تهران که مایه تأسف و نگرانی همه ملت ایران و شهادت تعدادی از آتش نشان ها شد، افزود: مسئولان با جدیت و دقت نسبت به این مسائل پیگیر باشند زیرا نظیر این حوادث نگرانی و اندوه بسیاری را برای ملت ایران به همراه دارد.

,

امام جمعه موقت کفران با تبریک ماه بهمن، ماه تولد انقلاب در سال ۵۷ ، بیان کرد: تمام قوت و امید ملت به جوانان و ارشاد بزرگسالان بوده و هست لذا باید هوشیار باشیم زیرا دشمن این منبع قدرت را زیر نظر گرفته و برای از بین بردن آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و در این رابطه مسئولان نظام باید توجه بیشتری نسبت به مراکز اصلی حضور جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران یعنی مساجد، حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: دشمن با حربه‌های مختلف از جمله فضای مجازی در کمین مراکز دینی و علمی نشسته است و باید بیش از پیش در حفظ جوانان دقت عمل نشان دهیم.

,

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه آمریکا بارها بدعهدی خود را نشان داده است، گفت: برجام تجربه ای شد برای این ملت تا بدانند به آمریکا نمی شود اعتماد کرد و همین اعتماد موجب خسارات زیادی شد که قابل جبران نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند لغو تحریم ها بر روی کاغذ، مشکلات مردم را حل نمی کند به همین دلیل شاهد رکود اقتصادی و بیکاری وافر در کشور هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه