اخبار داغ

امام جمعه خورموج:

مراحل پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود

مراحل پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود
امام جمعه خورموج با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دارای مراحل و ابعاد گوناگونی است که باید ابعاد آن برای نسل جوان و نوجوانان تببین و تشریح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز امام جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران  اظهار داشت:  تلاش حماسه آفرینی آتش‌نشانان فداکار در این بحران ستودنی است که متاسفانه تعدادی از این ایثارگران برای نجات جان دیگران و یاری رساندن به آسیب دیدگان جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دارای مراحل و ابعاد گوناگونی است که باید برای نسل جوان و نوجوانان این ابعاد تشریح و بازگو شود.

,

خطیب نماز جمعه خورموج با تاکید بر ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران در دهه فجر گفت: باید از این فرصت برای نشان دادن عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی تلاش شود.

,

وی تصریح کرد: باید در دهه فجر خدمات نظام اسلامی ایران اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان خدمات و فعالیت‌های ارائه شده قرار بگیرند.

,

امام جمعه خورموج به هفته شورای آموزش و پرورش پرداخت و با بیان اینکه زیر ساخت جامعه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود گفت: شوراهای آموزش و پرورش در ارائه برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در عرصه تعلیم و تربیت نقش مهمی دارند که شورای آموزش و پرورش دشتی از نهادهای موفق و برتر استان بوشهر معرفی شده است.

,

مصلح با محکوم کردن جنایات آل سعود و آل خلیفه در قتل و عام مردم بیگانه و ستم دیده افزود: این جنایات با هماهنگی و تعامل رژیم اشغال‌گر قدس و استکبار جهانی صورت می‌گیرد و این در حالی است که مجامع حمایت از حقوق بشر  بدستور اربابان خود سکوت اختیار کرده‌اند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه