اخبار داغ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاکستان:

کاهش تورم به تنهایی توان حل مشکلات اقتصادی را ندارد

کاهش تورم به تنهایی توان حل مشکلات اقتصادی را ندارد
وزیر ارتباطات در تاکستان عنوان کرد: تورمی که مردم امروز با آن زندگی می‌کنند یک تورم پایین و یک رقمی است؛ ما در دولت خوب می دانیم که تورم به تنهایی نمی تواند مشکل کشور را حل نماید و باید تورم همراه با رونق اقتصادی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از تاک پرس؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  ظهر امروز(جمعه) در نشستی با مدیران و مسئولان شهرستان تاکستان اظهار کرد: عزم دولت بر این است که هم کشور آرام باشد و یک فضای صمیمی باشد بین قوای مختلف و مسئولین برقرار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس,
وی وجود امنیت را بزرگترین نعمت در کشور دانست و گفت: با هوشمندی و نظارت مقام معظم رهبری مدیریت کشور در مسیر استمرار امنیت است. ملت ما در این شرایط که بحران‌های مختلفی در منطقه وجود دارد باید شکرگزار نعمت امنیت باشد.
,
این مقام مسئول اذعان کرد: از روز اول یکی از اهداف جدی دولت، تلاش و سازماندهی مسائل اقتصادی و جلوگیری از نوسانات در بازار بود؛ تورمی که مردم امروز با آن زندگی می‌کنند یک تورم پایین و یک رقمی است؛ ما در دولت خوب می دانیم که تورم به تنهایی نمی تواند مشکل کشور را حل نماید و باید تورم همراه با رونق اقتصادی باشد.
,
وی ابراز کرد: در بخش کشاورزی طی 2سال گذشته تولیدات خوبی را داشتیم بویژه امثال در بخش صنعت رشد ما بسیار خوب بوده است.
,
واعظی ادامه داد: برای اولین سال اشتغال خالص ما718هزار نفر شده است و ما این را خوب می دانیم که با وضعیت بیکاری که بوده این 700هزار نفر خیلی نمی تواند تاثیرات ملموسی را در خانواده ها در مناطق مختلف داشته باشند و به هر حال شروع یک حرکت مثبت است.
,
 وی بیان کرد: در این هفته یک سالگی برجام را در پیش رو داریم که اصولا نگاه دولت برای اینکه وارد مذاکرات مسئله برجام شد این بود که گشایشی را برای مسائل اقتصادی کشور به وجود آورد؛ یعنی اینکه فضایی را در خارج از کشور آماده کند برای اینکه هم صادرات داشته باشیم و اینکه نیازمند به آن نباشیم.
,
وزیر ارتباطات با بیان اینکه بزودی زیرساخت‌های ارتباطی در استان قزوین ارتقا می‌یابد، عنوان کرد: دولت در حوزه ارتباطات اقدامات زیر را انجام داده است؛ افزایش پهنای باند 20به 80گیک (4برابر)؛ افزایش ظرفیت انتقال در استان قزوین از رقم ۴۳گیگ به ۲۰۲گیگ (رشد 5برابری)؛ افزایش تعداد مشترکین اینترنت در استان از ۶۷هزار نفر به ۳۲۵هزار نفر (رشد 5برابری) و افزایش اینترنت درآینده به 401 روستا.
,
وی در پایان ادامه داد: برخی دیگر از اقدامات دولت در استان قزوین مواردی چون افزایش نسل سوم از 5به 17 روستا، افزایش نسل چهارم از2شهر به 8شهر انجام خواهد شد، پهنای باند از 80به 340افزایش یافته است (رشد 3 برابری )، تاسال آینده در 344روستا شبکه ی اینترنت برقرار می شود و در آینده نزدیک ۷۰ کیلومتر فیبر نوری به ظرفیت استان افزوده و این عدد به ۳۴۰ کیلومتر خواهد رسید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه