اخبار داغ

رئیس دادگستری چادگان؛

رمز موفقیت و برتر بودن حوزه قضائی چادگان ذکر و نام حضرت زهرا(س) است

رمز موفقیت و برتر بودن حوزه قضائی چادگان ذکر و نام حضرت زهرا(س) است
رئیس دادگستری چادگان در مراسم افتتاحیه نمازخانه و حسینیه فاطمه الزهرا (س) حوزه قضائی چادگان گفت: رمز موفقیت و برتر بودن حوزه قضائی شهرستان در سال جاری و سال های گذشته، ذکر و نام خانم فاطمه زهرا (س) بوده و به همین علت، این نمازخانه و حسینه به نام فاطمه الزهرا (س) انتخاب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان، مراسم افتتاحیه نمازخانه و حسینیه فاطمه الزهرا (س) حوزه قضائی شهرستان چادگان عصر امروز با حضور حجت الاسلام موسوی نژاد معاون رئیس کل و سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان، جدیدی مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان، قضات دادگستری های غرب استان اصفهان، اعضای شورای تأمین شهرستان و دیگر مسئولان چادگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان,

نمازخانه و حسینیه فاطمه الزهرا (س) حوزه قضائی شهرستان چادگان با پخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در رابطه با اهمیت نماز و گسترش شعائر اسلامی، توسط معاون رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد اقامه نماز  استان اصفهان افتتاح شد.

,

در این مراسم، رئیس دادگستری شهرستان چادگان با عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه، گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته جهت تجهیز نماز خانه و حسینیه فاطمه الزهرا(س) بیان کرد.

,

حمیدرضا ناظمی هرندی با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فاطمیه (س) و شهادت آن بانوی بزرگوار گفت: رمز موفقیت و برتر بودن حوزه قضائی شهرستان چادگان در سال جاری و سال های گذشته، ذکر و نام خانم فاطمه زهرا (س) بوده و به همین علت این نمازخانه و حسینه به نام فاطمه الزهرا (س) انتخاب شده است.

,

وی اهمیت کار فرهنگی را، با استناد به مبانی فقهی و قرآنی و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست.

,

در پایان مراسم از برگزیدگان و فعالان دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان در حوزه فرهنگی و قرآنی با اهداء لوح تقدیر شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه