اخبار داغ

امام جمعه موقت میامی:

امید به دولت آمریکا مثل سراب است/باید براساس خط و مشی رهبری در مقابل سیاست آمریکا حرکت کرد

امید به دولت آمریکا مثل سراب است/باید براساس خط و مشی رهبری در مقابل سیاست آمریکا حرکت کرد
امام جمعه موقت میامی با اشاره به اینکه امید به دولت آمریکا مثل سراب می ماند که هرچه به سراب نزدیک می شوید سراب از شما دورتر می شود، گفت: باید هوشیار باشیم و پیرو خط ومشی ولی زمان مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، حجت الاسلام علی اکبر سایری در خطبه های نماز جمعه این هفته به حادثه تلخ آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان این سرزمین در این حادثه اشاره کرد وگفت: آتش نشانان جان خود را برای نجات جان مردم در طبق اخلاص گذاشتندکه پیام رهبر انقلاب مرحمی بر این درد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان, میامی جوان, میامی جوان,

وی بابیان اینکه طی چند روز آینده ترامپ  به عنوان چهل وپنجمین رئیس جمهور آمریکا در این منصب قرار می گیرد، تاکید کرد: آنچه که مهم است ترامپ در مناظرات خود بیش از  60 بار نام ایران را به کار برده است که مشخص است ایران از اهمیت بالایی در معادلات ان ها قرار دارد.

,

سایری افزود: با آمدن ترامپ هیچ تغییری در سیاست های ان ها علیه  ایران اسلامی ایجاد نخواهد شد و همان سیاست های خصمانه  آن ها ادامه خواهد یافت.

,

امام جمعه موقت میامی با اشاره به اینکه امید به دولت آمریکا مثل سراب می ماند که هرچه به سراب نزدیک می شوید سراب از شما دورتر می شود، گفت: باید هوشیار باشیم و پیرو خط ومشی ولی زمان مقام معظم رهبری حرکت کنیم و هرچه ایشان گفتند براساس آن در مقابل سیاست آمریکا حرکت کنیم.

,

وی با اشاره به حمله عربستان به یمن  که بیش از 22 ماه از آن می گذرد، تصریح کرد: مثلث شوم آل خلیفه، ال سعود و آمریکا در کشتار مردم یمن با آن همه جنایت، همه سازمان های بین الملل هم سکوت اختیار کردند که حاکی از سیاست دوگانه این سازمان ها است.

,

سایری افزود: سازمان ملل گویا کشتار 2 هزار 610 کودک شهید، 16 هزار زخمی، قربانی 10 هزار یمنی و جان سپردن هزار کودک یمنی در اثر بیماری و گرسنگی، 3 میلیون آواره و.. را نمیبیند وبعد از گذشت این همه جنایت ایادی استکبار و سازمان ملل در همان سکوت مرگبار خود به سر می برد.

,

امام جمعه موقت میامی به جشن های دهه فجر اشاره کرد وگفت: دهه فجر تولد دوباره اسلام، تجدید عهد با شهدا و افق بلند امام شهدا، فرصتی برای رونمای از ثمرات انقلاب اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه برای  یادآوری این ایام را به خاطر آن رشادت ها وجوانمردی ها باید برای نسل بعد برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم جشن ها مردمی باشد ودر بیان دستاوردها افراط نکنیم و دستاوردهای ارزشمند ایران را نباید فراموش کرد.

,

سایری با شاره به اینکه نباید نگاه جناحی به دهه فجر داشته باشیم، افزود:  استمرار انقلاب وحفظ روحیه انقلابی، تبیین دستاوردها مهم، شورو نشاط در این این ایام مهم است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه