اخبار داغ

امام جمعه کاشان:

شمار زیاد جنایات اوباما در قبال جهان اسلام، آمریکا و اروپا /قبور علمای شهر را زیارت کنید

شمار زیاد جنایات اوباما در قبال جهان اسلام، آمریکا و اروپا /قبور علمای شهر را زیارت کنید
آیت الله نمازی در آستانه مراسم تودیع رئیس جمهور آمریکا گفت: اوباما علاوه بر جنایاتی که در قبال جهان اسلام انجام داد، مرتکب ظلم های فراوانی بر ملت های آمریکا و اروپا هم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به وداع باراک اوباما با ریاست جمهوری آمریکا در ساعات پیش رو تصریح کرد: اوباما در همه جنگ‌ها و کشتارهای تروریست ها در عراق، یمن، لبنان، عراق، سوریه و سایر مناطق نقش به‌سزایی را داشته است و میلیون‌ها انسان در دریا غرق و در صحراها سرگردان شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول،,

آیت الله عبدالنبی نمازی افزود: اوباما علاوه بر جنایاتی که در قبال جهان اسلام انجام داد، مرتکب ظلم های فراوانی بر ملت های آمریکا و اروپا شد.

,

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین گفت: این رژیم منحوس در هفته گذشته سه جوان مظلوم شیعه را آن قدر شکنجه داد تا به زور از آنان اقرار خرابکاری بگیرد و آنان را محکوم به اعدام کرد.

,

به گفته این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرنوشت آل سعود و آل خلیفه نیز مانند محمدرضا پهلوی شاه خائن ایران، صدام و منافقان است و دعاهای مردم برای نابودی آنان مستجاب می شود.

,

آیت الله نمازی همچنین با تلخ دانستن حادثه آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تهران، آن را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده های حادثه دیده تسلیت گفت.

,

وی با اشاره به افتتاح پل ولایت در مقابل مصلای نماز جمعه کاشان خاطر نشان کرد: احداث این پل به لحاظ حفظ جان مسافران و نمازگزاران نماز جمعه بسیار اهمیت دارد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شایسته است در رابطه با ساخت این پل از شورای اسلامی شهر و شهردار کاشان قدردانی شود و باید توجه داشت عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور در سایه وحدت و انسجام مسئولان میسر است.

,

امام جمعه کاشان با تأکید بر ضرورت توجه به ازدواج آسان جوانان و پرهیز از احساسات زودگذر غریزه جنسی، از والدین خواست، نگذارند ازدواج دختران و پسران جوان، طولانی شود.

,

وی گفت: ازدواجی که بر اساس اصول و آداب اسلامی انجام شود، باعث پارسایی، پاکی و عفت جوانان در جامعه می شود.

,

آیت الله نمازی ضمن اشاره به چهارم بهمن سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد به سببجلوگیری از ورود امام راحل به ایران خاطرنشان کرد: با وجود آنکه در این روز از ورود امام راحل جلوگیری کردند اما نتوانستند در مقابل تحصن مردم مقاومت کنند و بالاخره امام 12 بهمن به میهن اسلامی بازگشت.

,

امام جمعه کاشان در پایان با تأکید بر جایگاه ویژه علامه فیض کاشانی و عظمت او یادآور شد: بر مردان و زنان مومن لازم است در هفته چند ساعتی را به محل قبور علما رفته و این برکات بسیار زیادی را به دنبال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه