اخبار داغ

عدم وجود پل باز هم در بخش رودخانه حادثه آفرید؛

واژگونی کامیون حامل گوجه فرنگی در روستای ماشنگی رودان +تصویر

واژگونی کامیون حامل گوجه فرنگی در روستای ماشنگی رودان +تصویر
ظهر دیروز یک دستگاه کامیون با ۱۵ تن گوجه فرنگی در روستای ماشنگی بخش رودخانه رودان بر اثر طغیان رودخانه واژگون شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بر اثر بارندگی اخیر و طغیان کم رودخانه ماشنگی، دیروز ظهر یک دستگاه کمپرسی بنز متعلق به یک راننده ۶۰ ساله اصفهانی که ۱۵ تن گوجه فرنگی را حمل می کرد در خروجی رودخانه ماشنگی به سمت سالن ورزشی ماشنگی، واژگون شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بر اثر بارندگی اخیر و طغیان کم رودخانه ماشنگی، دیروز ظهر یک دستگاه کمپرسی بنز متعلق به یک راننده ۶۰ ساله اصفهانی که ۱۵ تن گوجه فرنگی را حمل می کرد در خروجی رودخانه ماشنگی به سمت سالن ورزشی ماشنگی، واژگون شد.,

 

,

محمد افلح دهیار روستای ماشنگی در گفت و گو با رودان نیوز در محل حادثه اظهار داشت: مردم روستای ماشنگی به دلیل عدم وجود پل در هنگار بارندگی ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند که در سالهای گذشته این مسیر در اثر طغیان رودخانه ها، قربانی در بر داشته است .

, رودان نیوز ,

 

,

وی افزود: پس از پیگیری های زیاد توسط مردم و اعضای شورای روستاهای دهستان ماشنگی ،استاندار هرمزگان در سفری که به این روستا و محل جا نمایی شده برای تاسیس پل داشتند، قول مساعدت دادند که هر چه سریعتر کلنگ ساخت این پل به زمین خواهد خورد که تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

,

 

,

دهیار روستای ماشنگی خواستار تأسیس هر چه سریعتر پل  ارتباطی بین دهستان ماشنگی شد و عنوان کرد: همه مردم این روستاها امید دارند که مسئولین ذیربط از جمله استاندار محترم در خصوص ساخت این پل اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

,

 

,

در ادامه محمد حسن علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز علت واژگونی کامیون را طغیان رودخانه در هنگام عبور از رودخانه دانست و اظهار داشت: زمانی که خواستم از روی دو  حلقه لوله کار گذاشته در مسیر رودخانه عبور کنم،  رود طغیان کرد و کامیون را به طور کامل واژگون کرد.

, رودان نیوز,

 

,

وی تصریح کرد: در کامیون ده چرخ ۱۵ تن گوجه فرنگی وجود داشت که با خسارت وارده به خود کامیون مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال خسارت به اینجانب وارد گردید .

,

 

,

هم اکنون پس از گذشت ۵ ساعت از بروز حادثه اقدامات برای امداد به این کامیون و بیرون کشیدن از دامن رودخانه توسط یک دستگاه لودر متعلق به شهرداری شهر زیارتعلی همچنان ادامه دارد.

,

 

,

به گزارش رودان نیوزدر سال گذشته بر اثر طغیان رودخانه های فصلی در مسیر های فرعی بخش رودخانه رودان ۵ نفر کشته شدند که تا کنون علی رغم وجود این خطر در مسیر برخی از روستاهای بخش رودخانه هیچ گونه اقدام عملی در خصوص رفع ریشه ای این مشکلات در این بخش که شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و شهر سردار شهید اسلام حاج علی حاجبی می باشد صورت نگرفته است.

, رودان نیوز,

 

,

لازم به ذکر است پل اصلی زیارتعلی که دهستان رودخانه بر را به شهر زیارتعلی متصل می کند در حال ساخت است و طبق پیش بینی تا ۲۲ بهمن به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه