اخبار داغ

همدردی محسن یگانه با حادثه‌دیدگانِ پلاسکو

همدردی محسن یگانه با حادثه‌دیدگانِ پلاسکو
محسن یگانه کنسرتش را به آتش‌نشانان حادثه دیده در فاجعه‌ی پلاسکو تقدیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی  در هفتمین روز از سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر میزبان محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ و هوادارانش بود. اجرای محسن یگانه پنج‌شنبه 30 دی 1395 و از ساعت 19 در سالن میلاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


از همان دقایقِ پیش از آغاز برنامه این جمله بر روی مانیتورهای سالن نقش بسته بود؛‌ «با احترام به مردان آتش و عشق»، جمله‌ای که اشاره داشت به حادثه‌ی پلاسکو و همدردی با حادثه‌دیدگان این فاجعه و در عین حال ادای احترام به آتشنشانانِ جان‌باخته در پلاسکو.

همچنین از طرف ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر صوتی در سالن پخش شد که حکایت از این داشت که جشنواره موسیقی فجر برنامه‌های امشب را به آتش‌نشانان فداکار و حادثه دیده‌ی ساختمان پلاسکو تقدیم می‌کند.

محسن یگانه با اجرای قطعه‌ی «باورکنم» روی صحنه آمد.

این خواننده‌ی پاپ نیز پس از اجرای قطعه اول به حادثه پلاسکو اشاره کرد و گفت: در حادثه پلاسکو افرادی که شغل آنان مقدس است گرفتار شده‌اند و عده‌ای عزیز خود را از دست داده‌اند که امیدوارم روح شان شاد باشد. امیدواریم خبر زنده‌بودنِ آتش‌نشانان را به زودی بشنویم.

همچنین یگانه از هوادارانش خواست 30 ثانیه به افتخار آتش نشانان دست بزنند.

آخه دل من، نرو، هوایی شدم، رگ خواب را خواند. پس از آن هم خطاب به هوادارانش گفت: کمتر صحبت می‌کنم تا بتوانم قطعه‌های بیشتری را اجرا کنم.
این خواننده‌ی پاپ در ادامه قطعه‌ی نباشی، کویر، دوستت دارم، اینجا جای تو نیست را اجرا کرد.

یگانه در بخش دیگری از این کنسرت بیت آخر، نخواستم، نمیشه و عذاب را در قالب یک آهنگ اجرا و پس از آن قطعه‌ی دلسرد را خواند.

قطعه بهت قول میدم و وابستگی آخرین آثار اجرا شده در این کنسرت بودند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه