اخبار داغ

ارسال دومین محموله کمک های اهدایی مردم هرمزگان به رزمندگان جبهه مقاومت+ تصاویر

ارسال دومین محموله کمک های اهدایی مردم هرمزگان به رزمندگان جبهه مقاومت+ تصاویر
۲دستگاه کامیون حاوی لباس گرم، پتو، خرما و کنسرو بیشترین مایحتاج مورد نیاز جمع آوری شده توسط مردم ولایت مدار هرمزگان از محل نماز جمعه بندرعباس توسط ستاد پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی استان به سمت جبهه های مقاومت انتقال داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  رفتارنیوز، ۲دستگاه کامیون حاوی لباس گرم، پتو، خرما و کنسرو بیشترین مایحتاج مورد نیاز جمع آوری شده توسط مردم ولایت مدار هرمزگان از محل نماز جمعه بندرعباس توسط ستاد پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی هرمزگان به سمت جبهه های مقاومتت انتقال داده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رفتارنیوز،,

منیزه محمدی، مسئول ستاد پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت در گفتگو با خبرنگار  رفتارنیوز، گفت: امروز دومین محموله کمک های اهدایی مردم استان هرمزگان ارسال شد که اولین محموله ی آن سال گذشته توسط مردمی که خودجوش در امر جمع آوری اقلام پای کار آمدند.

,  رفتارنیوز،,

مسئول ستاد پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت اظهار داشت: با در خواست مردم ما بر خود آمدیم که ستادی را به نام ستاد پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی هرمزگان به جبهه مقاومت در استان تشکیل دهیم و در کل استان این ستاد ایجاد نماییم.

,

محمدی بیان کرد: الحمدالله از سه ماه پیش اطلاع رسانی ها در همه شهرستان ها انجام گرفته و کمک های بسیار خوبی از شهرستان های کیش، ابوموسی، پارسیان، حاجی آباد، رودان، میناب، بندرلنگه، بستک، جاسک و بشاگرد اقلامی نظیر لباس گرم، پتو، خشکبار، تن ماهی، خصوصا خرما و ... جمع آوری شده است.

,

وی افزود: بعضی ها فکر می کنند که ارزش های الهی و اسلامی کم رنگ شده اما با این حرکت های خودش مردم ما شاهد پای بندی مردم نسبت به ارزش ها هستیم و هنوز آن روحیه دفاع مقدسی در مردم ما وجود دارد و این جای بسیار خوشحالی برای ما مسئولین است و البته این وظیفه ما را بسیار سنگین تر می نماید.

,

مسئول ستاد پشتیبانی و جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: الحمدالله امروز شاهد آن هستیم که این 2 کامیون و 2 کامیون دیگر به جبهه مقاومت ارسال می گردد، از مردمی که می خواهند در این امر خدا پسندانه کمک هایی انجام دهند به ستاد مرکزی از ساعت ۴ بعدازظهر تا ساعت ۲۰ در محل حسینیه عاشقان ثارالله واقع در چهار راه مصلی روبرویه دفتر امام جمعه بندرعباس مراجعه نمایند و به زودی شماره حسابی را اعلام می نماییم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه