اخبار داغ

یادداشت اختصاصی/

امدادگران آتش‌نشانی قهرمانان ملی ایران شدند

امدادگران آتش‌نشانی قهرمانان ملی ایران شدند
دلاوران آتش‌نشانی با از دست دادن جان خود درس ایثار، فداکاری، شجاعت، همکاری، انسان دوستی را به ما آموختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گولان سقز، هنوز حادثه برخورد مسافران قطار در سمنان و غم و اندهی که بر جانها گذاشت در ذهن ها فراموش نشده بود که خبر تکان دهنده  فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران آنقدر اسفناک بود که باعث شد یک روز عزای عمومی در ایران اعلام  شود. چند ماهی است خبرها و حوادثی در ایران اتفاق می‌افتد که دل هر شهروند ایرانی را متأثر، و به درد آورده و داغ بسیار عظیمی را برای خانواده های بازماندگان بر جایی گذاشته است. ظاهراً عادت کردیم نباید خبرهای خوبی بشنویم. اگر در حادثه قطار وزیر راه و شهرسازی استعفاء میداد امروز شاید شهردار تهران استعفاء میکرد اما صندلی ریاست گویا بیشتر از جان انسانها برای این آقایان ارزشمند است!!! 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

در دو روز اخیر، خبر رشادت‌ها و مجاهدتهای امدادگران آتش‌نشانی از طریق دنیای مجازی در سرتاسر جهان منعکس شد هر چند فرهنگ مصرف صحیح از گوشی های موبایل را با گرفتن عکس های سلفی و تردد اشخاص و وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به ساختمان پلاسکو را بسیاری از شهروندان رعایت نکردند و زیر سوال بردند و باعث از دست دادن جان تعدادی از امدادگران آتش‌نشانی شدند اما نباید فراموش کنیم که مقصر اصلی این حادثه شهرداری تهران است.

,

دلاوران آتش‌نشانی با از دست دادن جان خود درس ایثار، فداکاری، شجاعت، همکاری، انسان دوستی و... به ما آموختند. بیاییم به پاس تمام تلاشها، زحمات، خدمات رسانی و شهادت دلیر مردان آتش‌نشانی پلاسکو در عزای عمومی که اعلام شده با تقدیم کردن یک شاخه گل به ایستگاه های آتش نشانی در سراسر مناطق مختلف کشور احساس همدردی و غم خود را با بازماندگان خانواده‌های این عزیزان ابراز کنیم.

,


انتهای پیام/ 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه