اخبار داغ

همدردی مردم پاوه با آتش نشانان ساختمان پلاسکو در محل ایستگاه آتش نشانی این شهر+تصاویر

همدردی مردم پاوه با آتش نشانان ساختمان پلاسکو در محل ایستگاه آتش نشانی این شهر+تصاویر
در اقدامی مردم شهر پاوه با تجمع در محل ایستگاه آتش نشانی این شهر، با اظهار همدردی و امضا نمودن دفتر یادبود، یاد و خاطره آتش نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، با همت شورا و شهرداری شهر پاوه، مردم این شهر با تجمع در محل ایستگاه آتش نشانی، با امضا نمودن دفتر یادبود و با در دست داشتن شمع های روشن، اظهار همدردی خود را با آتش نشانان فداکار حادثه ساختمان پلاسکو اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

 

,

در این اقدام مردم شهرستان پاوه امشب در حالیکه شمع های روشن را در دست داشتند ، با حضور در محل ایستگاه آتش نشانی پاوه، با خانواده بازماندگان این حادثه اظهار همدردی کردند.

,

 

,

در این باره عضو شورای شهر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در واقع ملت ایران ملتی هستند که در تمام صحنه ها حضور داشته و نسبت به همدیگر در بروز هر گونه حوادثی احساس همدردی کرده اند.

,

 

,

فاروق یوسفی افزود: اکنون جماعتی از همشهریان ما در تهران دچار سانحه دلخراش شده و تعدادی از این فرزندان ملت با نام آتش نشان برای نجات جان همشهریان در زیر هزاران تن فولاد و آهن محبوس شده اند و تجمع ما در این مکان برای شهیدان این حادثه، گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان است و برای دیگر محبوس شدگان در زیر آوراها، هم از درگاه الهی در نجات هر چه زودتر آنان، دست به دعا شده و صبر و بردباری را برای خانواده های بازماندگان مسئلت می نماییم.

,

 

,

وی گفت: مردم پاوه همیشه در صحنه ها حضور داشته اند و ما نیز بسیار خرسندیم که الان مردم این شهر، استقبال خوبی را در اظهار همدردی خود با روشن کردن شمع و امضا نمودن دفتر یادبود برای حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو همگام با ملت شریف ایران کردند.

,

 

,
 
 
,
 
 
,
 
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه