اخبار داغ

دیدار شورا وشهرداربلبان آباد با فرمانده جدید سپاه دهگلان

دیدار شورا وشهرداربلبان آباد با فرمانده جدید سپاه دهگلان
شهردار و شوراهای اسلامی بلبان آباد با فرمانده جدید سپاه دهگلان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دهگلان شیدا،شوراهای شهر و شهردار شهر بلبان آباد با فرمانده جدید سپاه شهرستان دهگلان در سپاه این شهرستا دیدار نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



سرهنگ حیدری فرمانده سپاه دهگلان در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم، گفت: مجموعه شهرداری و شورا که از خادمان واقعی شهر هستند و همواره درحال خدمت رسانی به شهروندان هستند.


سرهنگ حیدری افزود:  همانطور که در گذشته تامل بسیار خوبی بین سپاه و شهرداری بوده است  از این پس این همکاری باید پر رنگ ترشود.


وی اظهار امیدواری کرد با تکیه بر تعاملی که همیشه بین این دو نهاد مردم بنیاد بوده است شاهد توسعه همه جانبه از جمله در حوزه عمرانی  و اجتماعی باشیم.

 

در این دیدار جبار محمدی عضو شورای شهر بلبان آباد و نماینده عالی استانها در کردستان گفت: سپاه در تمامی عرصه ها به مردم و خصوصا محرومان خدامات ارائه می دهد و در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی کارهای سپاه دهگلان بسیار چشمگیر است.


 وی افزود: سپاه در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و… خود را اثبات کرده است و امروز هر شهری از پتانسیل سپاه در حوزه عمرانی استفاده کرده،پیشرفت کرده است.

 

 محمدی خواستار کمک سپاه در تمامی عرصه های عمرانی شورا و شهرداری شد و تصریح کرد: سپاه می تواند در حوزه فکری و عملی نیز به مدیران شهری کمک نماید.

انتهای پیام/


 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه