اخبار داغ

کارگاهی برای تمرین خلاقیت و صرفه‌جویی؛

شهروندان کاشانی‌ دور ریختنی‌ها را دوباره ساختند

شهروندان کاشانی‌ دور ریختنی‌ها را دوباره ساختند
شهروندان کاشانی روش های استفاده از مواد دور ریختنی را برای ساخت وسایلی که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، آموزش دیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، همایش اصلاح الگوی مصرف با عنوان «دور ریختنی ها را دوباره بسازیم» در فرهنگسرای مهر برپاشد تا شهروندان کاشانی روش های استفاده از مواد دور ریختنی را برای ساخت وسایلی که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، آموزش ببینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

شرکت کنندگان این برنامه که توسط خانه فرهنگ علم و خلاقیت کاشان و با حضور سید مرتضی جدی به عنوان مربی، اجرا شد، به صورت عملی و کارگاهی، تولید لوازم کاربردی را با بهره گیری از مواد به ظاهر غیرقابل استفاده فراگرفتند و خود به صورت آزمایشی به ساخت آن مشغول شدند.

,

مدیر خانه فرهنگ علم و خلاقیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به دلیل برگزاری همایش «دور ریختنی ها را دوباره بسازیم» اظهار کرد: این همایش در راستای نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و اصلاح الگوی مصرف برگزار می‌شود و امیدواریم گامی موثر در این راستا بر داریم.

,

علی قاسمی با یادآوری کارکرد استفاده از مواد غیرقابل استفاده خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و اثر منفی آن در چرخه طبیعت، می تواند خلاقیت و البته نشاط شهروندان را برای تولید اسباب و لوازم از مواد به ظاهر بلااستفاده ارتقا دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه