اخبار داغ

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز:

شهرداری کرج به کمک دوچرخه سواران بیاید

شهرداری کرج به کمک دوچرخه سواران بیاید
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز با بیان اینکه امکانات سخت افزاری این هیئت اندک است گفت: شهرداری کرج و دیگر شهرداریها می توانند با کمک به دوچرخه سواری موجب پیشرفت رکاب زنان البرزی شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبزه پرور در گفتگو با خبرنگار کرج رسانه گفت: دوچرخه سواران استان البرز در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و توانسته اند در همه تمامی رده های سنی بدرخشند و توانایی های خود را به اثبات برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,


وی با بیان اینکه تا کنون حدود۸۰ نفر رکاب زن حرفه ای در استان مشغول هستند گفت: عموم مردم به این رشته به عنوان یک ورزش مفرح نگاه می کنند که علاوه بر آن با توجه به شرایط آلودگی هوای کلان شهر کرج استفاده از دوچرخه می تواند موجب کاهش آلودگی ها شود و این امر مستلزم یک عزم فرهنگی ورزشی است.

,
,


سبزه پرور در ادامه افزود: در استان البرز پیست دوچرخه سواری استاندارد نداریم گفت: دوچرخه سواران سال هاست با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی هستیم به آنجا می روند و اقدام به تمرین می کنند.

,
,


ریئس ه‍یئت دوچرخه سواری استان البرز با اعلام اینکه شهرداری ها می توانند به کمک دوچرخه سواری بیایند گفت: شهرداری های استان البرز می توانند با برنامه ریزی تدوین شده پیست های دوچرخه سواری را برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی فراهم کنند زیرا گاهی اوقات عدم جانمایی مناسب آسیب جدی به ورزشکاران این رشته خواهد زد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه