اخبار داغ

اجرای نمایش خیابانی با موضوع اعتیاد در مدارس نهاوند

اجرای نمایش خیابانی با موضوع اعتیاد در مدارس نهاوند
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای نمایش خیابانی طنز با عنوان" یک کلام بگو نه" با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس نهاوند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گرو، محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگاران نهاوند گفت: این نمایش کاری از گروه نمایشی «فروغ»  به کارگردانی کارگردان برجسته و خوش ذوق نهاوندی صحبت الله روشنفکر بوده که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت و همکاری  اداره آموزش و پرورش در بیش از ۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستاهای نهاوند اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  گرو,

وی اظهار داشت: تولید و اجرای این نمایش در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه و نشان دادن آثار سوء این معظل اجتماعی در قالب اثری هنری که می تواند تاثیر بسزایی در روح و اندیشه این قشر داشته باشد بوده که با حمایتهای اداره آموزش و پرورش نهاوند و همچنین استقبال دانش آموزان از این نمایش تلاش داریم در کلیه مدارس این نمایش به اجرا در آید .

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: انجام برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تولیدات نمایشی، فیلم، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس و هنرهای تجسمی، برپایی کارگاههای آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و … از برنامه های پیش بینی شده این اداره در راستای فرهنگ سازی در این خصوص  است.

,

وی گفت: در این نمایش که از روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه اجرای خود را در سطح مدارس شهرستان آغاز نموده است، هنرمندان برجسته شهرستان شاپور قپانوری، صحبت اله روشنفکر، علیرضا سیفی و یونس روز بهانی به هنرنمایی می پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه