اخبار داغ

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج:

حادثه‌ از جنس ساختمان پلاسکو در کمین جمعه بازار و خیابان 13 آبان یاسوج

حادثه‌ از جنس ساختمان پلاسکو در کمین جمعه بازار و خیابان 13 آبان یاسوج
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: حادثه‌ از جنس ساختمان پلاسکو در کمین جمعه بازار و خیابان 13 آبان و بازار رضا یاسوج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، محمد رستمی شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان که با حضور مردم برگزار شد با تسلیت شهادت چند تن از آتش‌نشان فداکار در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران گفت: دو روز گذشته این حادثه ناگوار رخ داد و 200 نفر از نیروهای خادم آتش‌نشان حضور داشتند و عملیات سخت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج بیان کرد: ساختمان پلاسکو مکان تولید پوشاک بود به همین خاطر عملیات به سختی پیش رفت و چون ساختمان بالاتر از 50 سال سابقه داشت آتش‌نشانان در این مکان گرفتار شدند.

,

رستمی بیان کرد: در شهر یاسوج مکان‌هایی مشابه ساختمان پلاسکو از جمله جمعه بازار و خیابان 13 آبان مکان عمده فروشان و بازار رضا یاسوج و پاساژ شهرداری وجود دارد که اگر اتفاق و حادثه‌ای در این مکان‌ها رخ دهد کار امدادرسانی سخت خواهد شد.

,

رستمی با اشاره به برنامه‌های آتش نشانی یاسوج برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان گفت: در طول هفته آینده برنامه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان برگزار می‌شود که پس از پایان آوار برداری و مشخص شدن تعداد شهدا این برنامه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

,

این مسئول با بیان اینکه 3 ایستکاه عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر یاسوج وجود دارد، گفت: این سه ایستکاه به صورت شبانه روزی آماده امداد رسانی هستند اما امکاناتی و تجهیزات مناسبی از جمله تشک نجات و نردبام وجود ندارد.

,

وی در پایان گفت: از جمله مشکلاتی که در حین امداد رسانی وجود دارد افرادی هستند که عکاسی و فیلم برداری می کنند و مانع از امداد رسانی سریع می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه