اخبار داغ

پیام بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در پی حادثه ساختمان پلاسکو

پیام بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در پی حادثه ساختمان پلاسکو
بی شک هر حادثه و بلایی که در بلاد اسلامی و سرزمین مسلمانان اتفاق می افتد باعث رنجش دل و آزردگی خاطر می گردد.این ها همه امتحان های الهی هستند که به لطف پروردگار متعال ملل اسلامی از آنها پیروز و سربلند بیرون آمده و خواهند آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرفرهنگ، بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در پی آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران پیامی را به شرح زیر منتشر کرده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرفرهنگ,

بِسْمِ ٱللّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ.«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ»
البته خدا آن مؤمنان را که در صف جهاد مانند سد آهنین همدست و پایدارند، بسیار دوست می دارد

, بِسْمِ ٱللّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ.«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ»
البته خدا آن مؤمنان را که در صف جهاد مانند سد آهنین همدست و پایدارند، بسیار دوست می دارد
,
,

بی شک هر حادثه و بلایی که در بلاد اسلامی و سرزمین مسلمانان  اتفاق می افتد باعث رنجش دل و آزردگی خاطر می گردد.این ها همه امتحان های الهی هستند که به لطف پروردگار متعال ملل اسلامی از آنها پیروز و سربلند بیرون آمده و خواهند آمد.

,

حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران نه تنها یک حادثه، بلکه یک امتحان بزرگ برای فداکاران و آتش نشانان و جان بر کفان این عرصه بود که الحق و الانصاف پیروز و سربلند از این آزمایش بیرون آمدند و شهدایی که از این جمع تقدیم گردید خود نشان دهنده این ادعاست.

,

لازم به ذکر است مسئولین و مقامات کشور باید با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب موجبات اقدام و عمل را بدون چون و چرا و هیچ وقفه ای به گوش جان سپارند و در راستای تحقق سلامتی و نجات حادثه دیدگان تلاش بی شائبه داشته باشند.

,

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد برای مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه آرزوی سلامتی و توقیق روزافزون و برای شهدا و جان باختگان این جمع طلب رحمت و مغفرت و همراه شدن با شهدای اسلام و اولیاالله می نماید.

,

امید است با عنایات حضرت حق و دعاهای حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عاقبت بخیری و تندرستی زود به هنگام شامل حال این بزرگوارن شده و موجبات خرسندی و شادی ملت عزیز ایران را فراهم آورد ان شالله.

,

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه