اخبار داغ

سیاسی کاری دولتی‌ها کار دست کُردستان دا؛

وقتی سرمایه‌گذار 2 هزار میلیاردی از کُردستان فراری داده می‌شود/علوی: برخی مدیران سبقه مطلوبی ندارند

وقتی سرمایه‌گذار 2 هزار میلیاردی از کُردستان فراری داده می‌شود/علوی: برخی مدیران سبقه مطلوبی ندارند
نماینده مردم سنندج گفت: تنگ‌نظری‌هایی در امر جذب سرمایه‌گذار در کُردستان وجود دارد تاجایی که سرمایه‌گذار 2 میلیاردی را از آوردن پول و سرمایه خود منصرف و پشیمان کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، جذب سرمایه گذار، استفاده از پتانسیل بخش خصوصی، واگذاری پروژه‌های عمرانی دولت به بنگاه‌های خصوصی همه و همه و مکررا در کلام مدیران استان و به ویژه استاندار کُردستان از ابتدای شروع بکار دولت یازدهم شنیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

اما زمانی که پای درد دل نماینده‌های مردم در خصوص نحوه عملکرد دولت در امر جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی می‌نشینیم، داستان به گونه‌ای دیگر روایت می‌شود.

,

 

,

"سید احسن علوی" نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در نوزدهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق سنندج که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفته که گره بسیاری از مشکلات به مدیریت برمی‌گردد.

,

 

,

وی با اشاره به مدیران ناکارآمد با سبقه خدمتی نامطلوب تصریح کرده که آقای مدیری در جایی با لابی‌گری 2 هکتار زمین تصرف کرده که نام چنین فردی را نمی‌توان مدیر دلسوز گذاشت.

,

 

,

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرده که اجازه سرکار آمدن چنین افرادی به پست‌های مدیریتی را نمی‌دهیم.

,

 

,

علوی در ادامه افزوده که تنگ‌نظری‌هایی در امر جذب سرمایه‌گذار در کُردستان وجود دارد تاجایی که سرمایه‌گذار 2 میلیاردی را از آوردن پول و سرمایه خود منصرف و پشیمان کرده‌اند.

,

 

,

سخنان نگران کننده علوی در حالی مطرح می‌شود که خرداد ماه امسال نیز وی در گلایه‌هایی تند اظهار کرده بود که درحالی که قفل توسعه کُردستان  از سوی آنهایی است که سرمایه‌گذاران و نخبگان این دیار را فراری داده‌اند.

,

 

,

این درحالی است که بارها و بارها از زبان سردار رجبی، فرمانده ارشد نظامی استان نقل شده که امنیت پایدار و عالی کُردستان پذیرای جذب سرمایه‌گذاران در راستای توسعه این مرز و بوم است.

,

 

,

البته در ماه‌های اخیر تکاپوهایی در زمینه جذب سرمایه‌گذارهایی از کشورهای عراق و ژاپن در زمینه عمرانی، گردشگری و ساخت و ساز از سوی مسئولین دولتی به گوش رسید که گزارش پیشرفت آن و توافق و یا عدم توافق این افراد تاکنون منتشر نشده است.

,

 

,

نمایندگان ارشد غیربومی دولت تدبیر و امید در کُردستان در حالی ماه‌های پایان تصدی مسندهای مختلف را برعهده دارند که شاید تمایلی به پیشرفت و آبادانی این استان بر اساس ماهیت غیربومی خود نداشته و شاید نیز تاحدودی مطمئن شده‌اند که کُردستان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هوشمندانه‌تر به تیمی خوش قول و دلسوز رای خواهند داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه