اخبار داغ

رادیو نمای البرز راه اندازی شد

رادیو نمای البرز راه اندازی شد
مسئول راه اندازی رادیو نمای البرز گفت: رادیو نما به منظور ایجاد تنوع و آشنایی مخاطب با برنامه های رادیویی در صدای استان های کشور اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار کرج رسانه گفت: رادیو نما یکی از اقدامات ویژه صدا و سیمای مرکز البرز است که با امکانات سخت افزاری و نرم افزار ی شرایطی را برای آشنایی مخاطبان با برنامه های رادیو و شنیدن برنامه ها از طریق گیرنده های دیجیتال تلویزیونی فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,


مسئول راه اندازی رادیو نما با بیان اینکه دارندگان گیرنده های دیجیتال به می توانند برنامه‌های رادیو البرز را از طریق تلویزیون به تماشا بنشینند گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای اخیر این مهم انجام شد و با فراهم شدن امکانات فنی از این پس شنوندگان رادیو البرز در اقصی نقاط ایران می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال و تلویزیون رادیو را شنونده باشند.

,
,

وی در ادامه گفت: در رادیو نمای البرز از تصاویر مرتبط با هر برنامه استفاده شده و شنوندگان رادیو می توانند درصورت عدم دسترسی به امواج رادیو و از طریق تلویزیون در همان ساعاتی که برنامه های رادیویی را در گذشته شنونده بوده اند از طریق گیرنده دیجیتال برنامه ها را دریافت کنند.

,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه