اخبار داغ

وقتی زاهدی چندماه مانده به انتخابات به فکر زیرساخت حمل و نقل می‌افتد!

استاندار کُردستان: از وضعیت حمل‌ و نقل هوایی استان احساس شرمساری می‌کنم/احداث جاده جایگزین صلوات آباد فعلا مقدور نیست

استاندار کُردستان: از وضعیت حمل‌ و نقل هوایی استان احساس شرمساری می‌کنم/احداث جاده جایگزین صلوات آباد فعلا مقدور نیست
استاندار کُردستان در شورای توسعه و برنامه‌ریزی کُردستان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل هوایی استان، خود را شرمنده مردم دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، کُردستان روز پنجشنبه میزبان معاون رییس جمهور ورییس سازمان برنامه و بودجه کشور بود تا نوبخت بر اساس آنچه که دولتی‌ها "بازدید از پروژه راه آهن سنندج و شرکت در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان بود"، عنوان کردند، شرکت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


"عبدالمحمد زاهدی"، استاندار کُردستان در این جلسه با گلایه از وضعیت زیرساخت جاده‌ای در کُردستان گفته که به لحاظ دارا بودن بزرگراه در رده های آخر کشور قرار داریم و جاده ها و راه های روستایی استان نیز شرایط مطلوبی ندارند.

,
,


وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل هوایی استان، خود را شرمنده مردم دانسته و افزوده که امید است که آقای نوبخت مشکلات این حوزه که در زیرنظر وی هم نیست را مرتفع کند.

,
,


استاندار کُردستان افزوده که احدات جادە جدید و جایگزین گردنە صلوات آباد فعلا مقدور نیست و در مقابل جهت رفاە مردم و توسعە راه های استان طرح دوباندە کردن گردنە صلوات آباد اجرایی شد.

,
,


زاهدی از تامین اعتبار 15 میلیارد ریالی این پروژه خبر داده و عنوان کرده که امید است تا مهرماه 96، 15 کیلیومتر از این مسیر افتتاح شود.

,
,


سفرهای پی در پی هیئت دولت، وزرا و معاونین رئیس جمهور این روزها به استان‌ها و کُردستان افزایش یافته و گویا آقایان پس از چندین سال دوباره جاده‌های مرگ استان و غیراستاندارد بودن آن را به یاد آورده‌اند.

,
,


هرچند دولت این روزها به واسطه نزدیک شدن به ایام انتخابات ژست توسعه و خدمت رسانی را به خود گرفته اما باید به آنها متذکر شد که مردم کُردستان هوشمند بوده و در دور آینده انتخابات افراد اصلح‌تر و خدوم‌تر را برمی‌گزینند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه