اخبار داغ

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران؛

مسئولان تکلیف مسکن نورپران را مشخص کنند/ اگر زمین غیر قانونی است چرا دولت آن را خریداری می کند+ تصاویر

مسئولان تکلیف مسکن نورپران را مشخص کنند/ اگر زمین غیر قانونی است چرا دولت آن را خریداری می کند+ تصاویر
تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن_نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر دیروز در مقابل استانداری زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر دیروز جمعه اول بهمن ماه در مقابل استانداری زنجان برگزار و اعضاء حاضر در این تجمع خواستار رفع مشکلات خود از مراجع قانونی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مهرزنجان, ، تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر دیروز جمعه اول بهمن ماه در مقابل استانداری زنجان برگزار و اعضاء حاضر در این تجمع خواستار رفع مشکلات خود از مراجع قانونی شدند.,

یکی از تجمع کننده گان در خصوص این تجمع گفت: 1800 نفر در شرکت نورپران زمین دارند که از سال 1368 زمین خریداری شده و تا الان تکلیف مشخص نشده است.

,

تجمع مسکن نورپران زنجان

, تجمع مسکن نورپران زنجان,

وی ادامه داد: از طرف شرکت پیامک ارسال می شود که بیایید تکلیف زمین خود را مشخص کنید ولی در هنگام مراجعه مسئولان هیچ پاسخی نمی دهند.

,

این معترض با بیان اینکه من مستاجر هستم وبا با فروش طلا و... فیش خریداری کردم تا بتوانم در آنجا خانه بسازم، گفت: ما زندگی خود را برای این فیش صرف کرده ایم.

,

وی با بیان اینکه هر وقت از طرف شرکت پول درخواست شده است ما به حساب شرکت پول واریز کرده ایم، تصریح کرد: تا الان تکلیف مشخص نشده است.

,

وی ادامه داد: الان دولت می خواهد اتوبان شمالی در این مسیر کشیده و زمین ها را به ما ندهد .

,

 تجمع مسکن نورپران زنجان

, تجمع مسکن نورپران زنجان,

شهروند دیگر گفت: 27 سال است که این زمین خریداری شده است و 1800نفر عضو دارد و متاسفانه وارد محدوده نمی شود و تکلیف ما مشخص نمی شود.

,

وی با بیان اینکه هیچ کدام از اعضای استانداری، فرمانداری و مسکن شهرسازی پاسخگو نیستند گفت: بارها از مسئولان پیگیری شده و حتی وزیر دولت گذشته دستور داده است که زمین وارد محدوده شود ولی متاسفانه وارد محدوده نشده است.

,

تجمع مسکن نورپران زنجان

, تجمع مسکن نورپران زنجان,

شهروند دیگر گفت: مسئولان می گویند این زمین غیر قانونی است و دست دلال است، اگر چنین است چرا دولت خودش می خواهد این زمین ها را خریداری کند؟

,

وی ادامه داد از سال 1372 این زمین در تعاونی است و سند مادر دارد و حتی از گلشهر، بسیجیان و شهرک امیرکبیر جلوتر بوده است.

,

وی در پاسخ به این سوال که شرکت چه پاسخی به شما می دهد گفت: شرکت گفته که پیگیری ها به جایی نرسیده و اعضا خود جوش به اینجا آمده اند تا از مسئولان پاسخ بشنوند.

,

تجمع اعضای 1800 نفره عضو شرکت تعاونی مسکن نورپران

, تجمع اعضای 1800 نفره عضو شرکت تعاونی مسکن نورپران,

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران

, تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران,

گفتنی است زمین های نورپران نزدیک به 3 دهه است که در اختیار اعضاء بوده و تا الان تکیلف آنها در خصوص ورود به محدوده مشخص نشده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه