اخبار داغ

در 9 ماه سال جاری؛

251فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد الیگودرز اهدا شد

251فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد الیگودرز اهدا شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) الیگودرز از اهدای 251 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در 9 ماهه سال جاری خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهیجار ،بهروز ماهرو بختیاری مدیر کمیته امداد الیگودرز گفت:در 9 ماهه امسال به همت و یاری خیرین و نیکوکاران وازمحل اعتبارات دولتی امداددر راستای تقویت سنت حسنه ازدواج ، تعداد 251 فقره جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی با تاکید بر ضرورت توجه به امر جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد افزود : این تعداد جهیزیه ، در قالب175 فقره جهیزیه کلی،76 مورد هدیه داماد به متقاضیان اهدا شده است.

,

ماهرو بختیاری اظهار داشت: برای تامین این تعداد کمک هزینه ازدواج مبلغ 4 میلیارد و 240 میلیون ریال هزینه شده که 720میلیون ریال  از درآمدهای محلی و مابقی از درآمدهای دولتی به زوج های جوان پرداخت گردیده است.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز بیان کرد: تعداد 351 نفر از زوج های جوان تحت حمایت این نهاد در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که با همت و یاری خیرین بزودی این امر و سنت خداپسندانه محقق خواهد شد.

,

وی  تامین کمک‌ هزینه ازدواج و پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را از اولویت‌های کمیته امداد شهرستان دانست وافزود: ایجاد زمینه ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های زیرپوشش به ویژه تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از محل‌ اعتبار منابع دولتی و محلی از جمله برنامه‌هایی موفق کمیته امداد الیگودرز در چند سال اخیر بوده است.

,

ماهرو بختیاری خاطر نشان کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان الیگودرز آمادگی خود را جهت دریافت کمک های خیرین و نهادهای حمایتی در کل کشور برای کمک رسانی به مددجویان نیازمند اعلام می کند مراتب جهت اطلاع و هرگونه اقدام حضورتان تقدیم و ارسال می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه