اخبار داغ

در راستای پاسداشت از خودگذشتگی آتشنشانان؛

میدانی به نام «فداکاران آتش نشان» در لنده نامگذاری می شود

میدانی به نام «فداکاران آتش نشان» در لنده نامگذاری می شود
رئیس شورای اسلامی شهرلنده با گرامداشت یادوخاطره شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تهران گفت: پیشنهاد شده است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرلنده، میدان آتش نشانی این شهر را به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش نشان به نام میدان شهدای آتش نشان تغییر نام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، غلام محمد مونه زاده رئیس شورای اسلامی شهرلنده در گفت وگو با خبرلنده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکوی تهران اظهارکرد: امروز شاهد تربیت نسلی از جوانان ایران اسلامی هستیم که با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس برای حافظ جان و مال مردم از جان خویش گذشتند تا آسیبی به مردم جامعه وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ،, خبرلنده,

وی افزود:این مصیبت جانکاه بدون شک ناشی از عدم توجه به قوانین و مقررات ایمنی ساختمان و سهل انگاری کسبه و عدم توجه به اخطار های آتش نشانان روی داده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهرلنده تصریح کرد: پیشنهاد شده است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنده، میدان آتش نشانی این شهر را به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش نشان به نام میدان شهدای آتش نشان تغییر نام دهند.

,

وی تاکیدکرد: امیدواریم وزارت آموزش وپرورش درسی را به نام "فداکاران آتش نشان " در کتاب های درسی جای دهند تا یاد و نام شهدای عزیز آتش نشان برای دانش آموزان ما به عنوان الگو و اسوه ماندگار شود.

,

مونه زاده اظهارکرد: این حادثه درسی بزرگی برای همه ملت ایران است که در مواقع بروز چنین حوادثی با خالی کردن خیابان ها و معابر بگذاریم تا دستگاه های امدادرسان به وظیفه خود عمل کنند نه اینکه خود سدمعبری باشیم برای تسریع در عملیات های نجات و آتش نشانی.

,

رئیس شورای اسلامی شهرلنده در پایان از اعضای هیئت قمر بنی هاشم(ع) و مردم به خصوص اصحاب رسانه قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه