اخبار داغ

نماینده مردم خمینی شهر:

۲۵ میلیارد ریال مالیات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری درچه پرداخت شده است

۲۵ میلیارد ریال مالیات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری درچه پرداخت شده است
ابطحی گفت: با رایزنی شهردار درچه، فرماندار و همکاری سازمان امور مالیاتی، تا کنون از ارزش افزوده و عوارض آلایندگی تا پایان آذر و دی ماه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری درچه واریز شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده شهرستان خمینی شهر در گفتگو با درچه نیوز با اشاره به مسائل شهر درچه گفت: با رایزنی شهردار درچه، فرماندار و همکاری سازمان امور مالیاتی، تا کنون از ارزش افزوده و عوارض آلایندگی تا پایان آذر و دی ماه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری درچه واریز شده است و مذاکراتی با معاون وزیر کشور و رییس همیاری شهرداری ها  صورت گرفته است تا امکانات ویژه ای به شهرداری درچه اختصاص یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

سید محمد جواد ابطحی در مورد فاضلاب درچه عنوان کرد: در بحث تکمیل فاضلاب درچه  جلسات متعدد با مسئولان شهرستان و استان انجام شد و از اعتبارات استانی در جهت این بخش کمک گرفته شدو امیدواریم تا دو سال آینده طرح فاضلاب درچه به اتمام برسد.

,

وی افزود: در مورد اورژانش شهر درچه دو کد تعریف شد و اورژانس ۱۱۵ در جهت سرویس دهی در موارد لزوم به مردم شهر درچه خدمت رسانی می نماید.

,

سید محمد جواد ابطحی درمورد تعیین تکلیف هفتاد هکتار زمین طرح کشاورزی خاطر نشان کرد: در این مورد نظر مدیر کل استان در این مورد جلب شد و در اولویت کاری قرار گرفته است و  ثمره این کار در سال آینده مشاهده خواهد شد.

,

نماینده منتخب دوره دهم شهرستان خمینی شهر در مورد درمان بستر شهر درچه که از ضروریات بهداشت شهر است گفت: با وزیر بهداشت و رئیس شبکه بهداشت صحبت هایی صورت گرفت و  بر این نکته تاکید شد فقط قسمت داروخانه و تزریقات خصوصی شود و ما تلاش خود را انجام می دهیم تا خصوصی نشود چون خصوصی شدن در این بخش گرانی را به همراه خواهد داشت.

,

وی در خصوص کلانتری دوم شهر درچه افزود: ایجاد کلانتری دوم به علت کمبود نیرو در دستور کار ناجا  قرار ندارد و ما در راستای اصلاح این مورد در برنامه ششم ورود پیدا کردیم تا راهور و نیرو جذب و استخدام شوند تا وضعیت شهرها به سمت وضعیت مطلوب حرکت کند.

,

منتخب شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد کلینیک تامین اجتماعی شهر درچه و نیاز آن برای بیمه شدگان شهر درچه تصریح کرد: صحبتهای خوبی انجام شده است ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و همچنان پیگیر کلینیک تامین اجتماعی در شهر درچه هستیم.

,

وی ادامه داد: در موردبنیاد مسکن و تامین اعتبار برای ولاشان و دینان و سند دار کردن زمینهای منطقه و پیگیری ها در مورد عدم ارائه مجوز شعب بانکها، پیگیری جهت نصب خودپرداز انجام شد تا بخشی از نیاز مردم برطرف شود.

,

ابطحی در مورد مصلی شهر درچه گفت: توافقات انجام شده است و این مورد پیگیری شهرداری درچه را میطلبد تا با اعلام زمین و معاوضه تعیین تکلیف در این خصوص انجام شود.

,

نماینده شهرستان خمینی شهر از  مردم شهر درچه دعوت نمودند تا انتقادات، پیشنهادات و مطالب خود را به دفتر جدید نماینده شهرستان در شهر درچه که در مقابل درب مسجد جامع افتتاح شده است اعلام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه