اخبار داغ

فرماندار ویژه گنبدکاووس:

حفاظت از محیط زیست وظیفه خطیر انسانی است

حفاظت از محیط زیست وظیفه خطیر انسانی است
فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: حفاظت از محیط زیست وظیفه ملی و انسانی همه ما است و تشکل های مردم نهاد با لطفی که می کنند، وظایف و تکالیفی که در حوزه اجرایی دولت تعریف شده است را انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با بیان این مطلب در سومین جشنواره دوستدارن محیط زیست گلستان، افزود: تشکل های مردم نهاد به عنوان پیشگامان حفاظت از محیط زیست که  هر چه جلوتر می رویم، شاهد ازدیاد جمعیت هستیم و محافظت از محیط زیست بیشتر نیاز می شود، صیانت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و دولت نیزاز تشکل های مردم نهاد حمایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

کریمی با اشاره به اینکه تشکل های مردم نهاد و دوستداران طبیعت زحمات دولتی ها را کم می کنند، تصریح کرد: مسائلی که وظایف دولت و تکالیف آن است و در حوزه قوانین و مقرارت اجرایی تعریف می شود به ما لطف می کنند و درحوزه مردم نهاد انجام می دهند.

,

فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه افزود: ما آمادگی داریم که هرکجا که احساس کردند که دولت نیاز است که کمک کند،  درحوزه های مختلف خدمت عزیزان باشیم و شرایط و بستری در سطح شهرستان و استان بوجود بیاید که کمک دستگاههای اجرایی را به تشکل مردم نهاد شاهد باشیم.

,

کریمی در ادامه تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست توجه و تقویت آن از اتفاقاتی است که کمک می کند محیط زندگی شاداب و بهتری داشته باشیم و امروز نیز جمع شدیم که از چند دهه تلاش تاثیرگذار دکتر بسکی به عنوان پدر مهربان و دلسوز طبیعت تقدیر کنیم.

,

معاون استاندار گلستان درپایان با اشاره به واقعه ساختمان پلاسکو برای خانواده های شهدای آتش نشان صبر و شکیبایی را آرزو کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه