اخبار داغ

بیانیه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در پی حادثه ساختمان پلاسکو؛

تمام تلاش خود را برای بازگشت همکاران خود به چرخه تولید و توزیع انجام می‌دهیم

تمام تلاش خود را برای بازگشت همکاران خود به چرخه تولید و توزیع انجام می‌دهیم
سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در پی حادثه ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن آتش نشانان فداکار و از بین رفتن 560 واحد تجاری این ساختمان بیانیه ای صادر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «رازق»، سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در پی حادثه ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن آتش نشانان فداکار و از بین رفتن 560 واحد تجاری این ساختمان بیانیه ای صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

,

«وما شمارا به چیزی ازترس، گرسنگی، زیان مالی وجانی وکاهش محصولات می آزماییم، وصابران را نوید ده.(سوره مبارکه بقره آیه155)».

,

حادثه دلخراش  آتش سوزی وتخریب کامل ساختمان بزرگ ترین مرکز تولیدی وتجاری پوشاک کشورکه باعث جانباختن تعدادی ازآتشنشانان فداکار و شجاع و احیانا برخی ازکسبه وکارگران عزیزشد، همگان راعزادار کرد.

,

ایثار آتش نشانان  یادآور ایثارگری های بسیجیان جان برکف  ازدفاع مقدس تا جبهه مقاومت است و این خود گذشتگی ها به فرهنگ ملت بزرگ ایران تبدیل شده است.

,

سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به نمایندگی از خیل عظیم کاسبان بسیجی ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) وتمامی بازماندگان ،آمادگی خود را جهت کمک به کسبه محترمی که در این ساختمان برای کسب روزی حلال مشغول بوده و هم اکنون تمام سرمایه خود را ازدست داده اند، اعلام نموده و نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست تا با همکاری اتحادی های صنفی و سایر نهادها، زمینه حضور مجدد این کسبه عزیز در چرخه تولید و توزیع فراهم گردد.

,

برای تمام شهدا وجانباختگان این حادثه دلخراش آرزوی علو درجات و برای مصدومان شفای عاجل را  ازخداوند متعال خواستاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه