اخبار داغ

معاون نخست وزیر ترکیه،تکذیب کرد/ من نگفته ام که ترکیه به حل بحران سوریه بدون حضور بشار اسد اصراری ندارد

معاون نخست وزیر ترکیه،تکذیب کرد/ من نگفته ام که ترکیه به حل بحران سوریه بدون حضور بشار اسد اصراری ندارد
معاون نخست وزیر ترکیه، سخنان منسوب به خود، نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ محمد شیمشک ،معاون نخست وزیر ترکیه، سخنان منسوب به خود، نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک را تکذیب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

 

,

این خبرگزاری از قول وی گفته بود: ترکیه دیگر به توافق و حل بحران سوریه بدون حضور بشار اسد اصراری ندارد.

,

 

,

دفتر شمشیک طی بیانیه ای توضیح داد که شیمشیک در حاشیه اجلاس داوس پیرامون اوضاع سوریه گفته است: بشار اسد مسئول گرفتاری های سوریه است و هیچ راه حلی با حضور او ممکن نیست.

,


این بیانیه با انتقاد از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: این خبر گزاری با جدا کردن بخشی از سخنان معاون نخست وزیر ترکیه، این تصور را بوجود اورده که ترکیه دیگر بر حل بحران سوریه بدون حضور بشار اسد اصرار ندارد.

,
,


این بیانیه تاکید کرد: سخنان شیمشیک به هیچ وجه بیانگر مطلب خبرگزاری روسیه نیست، بلکه این خبر گزاری تنها به انعکاس دیدگاه خود پرداخته است.

,
,


معاون نخست وزیر ترکیه در همین باره به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفته است: هیچ مطلبی درباره بشار اسد نگفته است و مطالب گفته شده از طرف او، کاملا نادرست و تحریف شده است و تنها بیانگر دیدگاه خاص این خبرگزاری روسی است.

,
,


وی در ادامه اظهار داشت که من گفته ام :تنها مسئول گرفتاری ها و ظلم در سوریه بشار اسد است و نمی توان حضور او را در هیچ کشوری پذیرفت اما برخی از کشور ها نظیر ایالت متحده از انجام وظائف خود در قبال سوریه شانه خالی کرده اند تا این که کشور های نظیر ایران و روسیه اوضاع میدانی را در سوریه به نفع خود تغییر داده اند.

,
,


منبع: آناتولی ترکیه(آناضول)

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه