اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی هرمزگان:

مجتمع ستاره جنوب بندرعباس 11 بار اخطار ایمنی دریافت کرده است

مجتمع ستاره جنوب بندرعباس  11 بار اخطار ایمنی دریافت کرده است
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشکل سازمان آتش نشانی را فقدان قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دانست اعلام کرد: مجتمع ستاره جنوب بندرعباس 11 بار اخطار ایمنی دریافت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانش مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفتگو با ندای ساحل؛ گفت: ساختمان پلاسکو تهران در آتش سوخت و جان تعدادی از همکاران ما را گرفت و این اتفاق در حالی رقم خورد که این ساختمان 14 بار اخطاریه دریافت نموده بود و اگر صاحبان این مجتمع تجاری به اخطار ها توجه نموده بودند و مشکلات را برطرف می کردند، امروز شاهد این حادثه تلخ نبودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

 

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی هرمزگان در ادامه افزود: مجتمع ستاره جنوب که در بلوار ساحلی شهر بندرعباس قرار دارد تا به امروز 11 اخطاریه دریافت نموده است و عدم توجه به اخطارها 2 بار این ساختمان را به کام آتش کشاند که طی آن چند شهروند ساکن آن جان خود را از دست دادند.

,

 

,

دانش خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات ما در کشور این است که قانون ایمنی آتش نشانی تصویب مجلس شورای اسلامی را نداریم و این باعث شده تا تمام مسائل به یک اخطاریه ختم بشود و بعد از آن عملا آتش نشانی ها بازوی اجرایی برای برخورد تخلفات یاد شده در اخطاریه ها را ندارند.

,

 

,

وی در ادامه افزود: کشور های دیگر حداقل 70 قانون ایمنی آتش نشانی را که مصوب مجلس آن کشور است را دارا می باشند و این در حالی است که ما هنوز قانون ایمنی آتش نشانی را نداریم و قانونی که ستاد آتش نشانی کشور به مجلس پیشنهاد نموده است بعد از گذشت چند سال هنوز هم در حال بررسی می باشد که لازم است این عمل هرچه سریعتر اتفاق بیافتد.

,

 

,

دانش افزود: ما مشکل خلاء قانونی داریم و این خلاء قانونی باعث شده که یک سری افراد سودجو فقط به فکر ساخت و ساز های غیرمجاز و غیرایمن باشند و هیچ فکری برای تامین ایمنی مردم نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه