اخبار داغ

پاسخ رئیس شورای شهرخارگ به اظهارات امام جمعه خارگ:

ما پشت پرده ای نداریم

ما پشت پرده ای نداریم
رئیس شورای شهرخارگ در پاسخ به اظهارات امام جمعه خارگ اظهار کرد: اگر ما پشت پرده ای داشتیم، نه الان که همان ابتدای کار شورا، توسط برخی افراد که از همان اول کار، شمشیر از نیام بر کشیده و فعل حرام انتقام را جایگزین واژه انتقاد نموده اند، پشت پرده ما رو شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ مهدی باقری رئیس شورای شهر جزیره خارگ در پاسخ به اظهارات امام جمعه خارگ پیرامون نقد بر عملکرد چند نفر از اعضای شورای شهر از تریبون وحدت، بخش نماز جمعه خارگ اظهار کرد: " در فضایی مملو از نگرش های گوناگون سیاسی،اجتماعی و فرهنگی و اما با امید و اتکال به خداوند متعال و دلگرمی و حمایت شما مردم فهیم و بزرگوار، خود را در حلقه ی خادمان این دُر یتیم یافتیم و نه در سر سودای ریاست و نه در دل حب قدرت و ثروت داشتیم، هر چه بود عشق خدمت بود و جلب رضای داور برحق و تا به اینک بر باور خویش استوار و پایبندیم و به فرموده مقتدای خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) مدیریت مبتنی بر جهاد که همانا مدیریت تسلط بر قلبهاست را مشی راهبردی خود قرار داده و اعتقاد داریم در اقدام و عمل باید اتاقهای مدیریت شهری از دیوارهای سنگی و تاریک خانه ها به دیوارهای شیشه مبدل گردد تا همشهریان عزیز همواره شاهد و ناظر اعمال و رفتار ما در راستای تحقق سوگندی که برای خدمت صادقانه یاد کردیم باشند. تا کنون نیز در این راه ثابت قدم بوده و در فرصت های مناسب و بازه های  زمانی مختلف گزارشی از عملکرد خود را به سمع و نظر شما مردم شریف رسانده و به فضل پروردگار، رویه شفاف سازی که از تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی است را ادامه خواهیم داد. چرا که خویش را در قبال صندلی هایی که بر آن جلوس کرده ایم موظف و مسئول دانسته و هر لحظه خود را ، برای حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدای گرانقدرمان به خدمت صادقانه مشغول خواهیم نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

 

,

گر هزاران دام باشد در قدم                       چون تو با مایی، نباشد هیچ غم

,

 

,

وی افزود: همشهریان شریف، غیور، فداکار و آگاه جزیره مقاوم و شهید پرور خارگ همانطور که رییس جمهور در همایش پنجشنبه 95/2/9 شوراهای اظهار داشتند: " اگرحتی یک  ریال ازحق مردم را اتلاف کردیم باید دلیل ان رابه مردم توضیح دهیم"

,

باقری خاطر نشان کرد: با توجه به صحبت رئیس جمهور و بنا به درخواستهای مکرر شفاهی و کتبی شهروندان جزیره خارگ، شورای شهر خارگ  طبق ماده 73 قانون شوراها ، سوالاتی را پیرامون فعالیتهای مالی و عمرانی شهرداری و عملکرد شهردار داشته است که شهردار جزیره می بایست تا تاریخ 95/10/28 در جلسه طرح سوال شرکت می نمود و به سوالات پاسخ می داد اما علیرغم فرصت 10 روزه ایشان متاسفانه از حضور در جلسه و احترام به نمایندگان شما خودداری نموده است .

,

وی افزود: علی ایحال در پاسخ به اظهارات اخیر امام جمعه خارگ در حمایت از شهردار و علیه شورای اسلامی شهر، موارد ذیل را جهت آگاهی مردم شریف خارگ که خود  برهمه امور واقفند ، ارائه می نماید.

,

1.  درباره خادمان شما در شورای شهر اظهار شده است عامل یک نفر هستند و برای رضایت و خشنودی یک نفر تلاش می کنند تا شهردار را برکنار کنند؟! این  قضاوت ناعادلانه ای  است؟!

,

 جوابیه: شورای اسلامی در جزیره خارگ عامل چه کسی شده اند؟!  اینجانب ضمن تکذیب و رد اظهارات ایشان باصراحت اعلام می کنم که این نوع اظهار نظرها بخاطر این است که اتفاقا شورای شهر عامل یک نفر نشده است !!

,

2.  درباره خادمان شما در شورای شهر اظهار شده است که در صورت کوتاه نیامدن از مواضع بحق خود، پشت پردهایتان را رو خواهیم کرد.

,

جوابیه: بر همین اساس به اطلاع عموم مردم می رساند که اگر ما پشت پرده ای داشتیم، نه الان که همان ابتدای کار شورا، توسط برخی افراد که از همان اول کار، شمشیر از نیام بر کشیده و فعل حرام انتقام را جایگزین واژه انتقاد نموده اند، پشت پرده ما رو شده بود.

,

3.  درباره خادمان شما در شورای شهر اظهار شده است که این شورا بارها شهردار را استیضاح کرده اند و نتیجه نگرفته اند.

,

جوابیه: علیرغم اینکه این شورا تاکنون حتی یکبار جلسه استیضاح شهردار را برگزار ننموده است و قرار است طی هفته آتی و برای اولین بار جلسه استیضاح شهردار را برگزار نمایند تا ایشان پیرامون موارد و سوالات مطروحه پاسخ دهد.

,

رئیس شورای شهر خارگ بیان کرد: شهردار در ارتباط با مواردی که مورد ادعای این اعضای شوراست ،توسط سازمان بازرسی، به تخلفات اداری استانداری معرفی شده است لذا با توجه به عدم حضور شهردار درجلسه طرح سوال و بی احترامی به نمایندگان مردم ،این شورا در محضر مردم و سوگندی که در انجام وظایف قانونی خود یاد نموده موظف است تا  برای اولین بار شهردار را استیضاح نماید و این در حالیست که این اتفاق خیلی زودتر از اینها می بایست اتفاق بیفتد اما بدلیل برخی دخالت ها و مشکلاتی که مانع کار بود این مهم انجام نشده است.

,

باقری گفت: چرا طرف خطاب شما می بایست فقط این سه عضو شورای شهر باشد؟ و تیرگی وسیاهی آن روی سکه را نمی بینید و از افرادی که به شما اطلاعات غلط داده اند و سعی در تشویش اذهان اهالی جزیره را داشته و با حاشیه سازی برآنند تا پیوند ناگسستنی مردم را به شکافی عظیم با منتخبین خود تبدیل نموده و همچنین روابط صمیمانه و دیرینه کارکنان صنعت نفت را با ساکنین بومی کم رنگ و بعضا تیره و تار جلوه  نمایند ، انتقاد نمی کنید؟حال آنکه طبق دستور ریاست جمهور  " بایداطلاعات بطور درست، دقیق و شفاف در اختیارمردم قرارگیرد و اگر مسوؤلان درموضوعی دچاراشتباه شده اند آن را با مردم عنوان کرده و از آنهاعذرخواهی نمایند".

,

 

,

                                                                         والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

,

                                                                              رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر خارگ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه