اخبار داغ

دبیر حزب مؤتلفه استان زنجان:

هیچ استناد قانونی در خصوص فعالیت خانه احزاب در استان ها وجود ندارد/ کاندیداتوری من در انتخابات خانه احزاب کذب است

هیچ استناد قانونی در خصوص فعالیت خانه احزاب در استان ها وجود ندارد/ کاندیداتوری من در انتخابات خانه احزاب کذب است
دبیر حزب مؤتلفه استان زنجان گفت: خانه احزاب یک تشکل صنفی است و نمی ‌تواند در استان ها شعبه داشته باشد چرا که هیچ استناد قانونی در این زمینه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛روح الله صمدی امروز در گفت و گو با موج رسا,  اظهار داشت: از نظر حزب موتلفه اسلامی تشکیل خانه احزاب در استان ها وجهه قانونی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه خانه احزاب در تهران به منظور افزایش تعامل بین احزاب تشکیل شده است، افزود: هر تصمیم گیری که بین احزاب انجام شود، از طریق حزب مربوطه به شهرستان ها اعلام می شود و نیازی به تشکیل خانه احزاب در شهرستان ها نیست.

,

دبیر حزب مؤتلفه استان زنجان با بیان اینکه خانه احزاب دارای دستورالعمل و قوانینی، افزود: هر کدام از احزاب نیز دارای اساسنامه و دستور العمل های خاص خود هستند.

,

صمدی با بیان اینکه تشکیل خانه احزاب در استان ها در قانون دیده نشده است، ادامه داد: هر حزبی در استان ها از یک انسجام،مرکزیت قوی،سازمان یافته و منجسم بهره مند است و تنها از حزب خود دستور می پذیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: دستورات حزب مرکزی به استان ارائه می شود تا بر اساس آن دستور العمل ها فعالیت های خود را انجام دهند.

,

دبیر حزب مؤتلفه استان زنجان با اشاره به اینکه خانه احزاب یک تشکل صنفی است و اگر قرار است تصمیمی اخذ کند، سران احزاب در تهران مطلع و به دفاتر استانی خود ارائه می کنند، بیان داشت:حزب مرکزی نمی تواند به استان نمایندگی بدهد.

,

صمدی با اشاره به اینکه بنده به این دلیل که در جلسه انتخابات خانه احزاب استان زنجان حضور نداشتم و از قبل هم به دوستان گفته بودم که حضور نخواهم داشت، معترض هستم، افزود: بدون حضور من رای گیری انجام شده و بنده به عنوان کاندیدا مطرح شده ام که این امر را کذب محض می دانم.

,

وی با اشاره به اینکه مدیرکل سیاسی استانداری و حشمتیان با من صحبت کردند و من گفتم که به این دلیل که وجهه قانونی این قضیه برای من مشخص نیست نمی توانم در این جلسه شرکت کنم، افزود: آنها گفتند در جلسه حضور داشته باشید تا موارد قانونی مطرح شود این در حالی است که احزاب قبل از شرکت در جلسه باید با قانون خانه احزاب آشنا شوند تا بتوانند تصمیم درستی بگیرند.

,

دبیر حزب مؤتلفه استان زنجان با بیان اینکه با توجه به برخورد به تعطیلی هنوز اعتراضی به استانداری نکرده ام، گفت:افرادی که چنین کاری کرده اند می دانستند عدم شرکت من به چه دلیلی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه