اخبار داغ

معاون امور طلاب حوزه های علمیه استان کرمان:

وظیفه سنگین دانشجویان غربی هدایت مستضعفین به سمت نور در ظلمت دنیاگرایی غرب است

وظیفه سنگین دانشجویان غربی هدایت مستضعفین به سمت نور در ظلمت دنیاگرایی غرب است
معاون امور طلاب حوزه های علمیه استان کرمان گفت: پیام مقام معظم رهبری این است که این دانشجویان را سفیران هدایتی می دانند که با توجه به نعمت توحید و اسلامی که خداوند به انها اعطا فرموده، وظیفه سنگینی دارند و باید به دنبال دستگیری از مستضعفین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله زمزم زاده در گفتگو با ناب نیوز در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا گفت: این پیام معظم له پیامی بسیار عمیق است زیرا آنچه که در غرب تبلور دارد، مکتب اومانیستی است؛ مکتی که انسان را خلاصه همه چیز می داند و عالم هستی را برای لذت بردن انسان می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز ,

معاون امور طلاب حوزه های علمیه استان کرمان تصریح کرد: در چنین فضایی مقام معظم رهبری به دانشجویان می فرمایند حجت بر شما تمام است؛ شما با اسلام ناب آشنا هستید و می دانید هدف در عالم هستی معرفت خدا و بازگشت به سوی اوست وکمالاتی که در این دنیا به دست می آوریم.

,

وی عنوان کرد: لذا ایشان تاکید دارند در این فضا که مملو از دنیاگرایی و انسان سالاری است باید دنبال این باشید که با جهاد علمی، اخلاقی و معنوی انسان ها را از غرقاب دنیاگرایی و انسان سالاری به نور حرکت دهید و با دستگیری از مستضعفینی که به وفور در آن ممالک یافت می شود، آنها را با نور اسلام آشنا کنید تا خود را به دنیای پست نفروشند.

,

حجت الاسلام والمسلمین زمزم زاده با اشاره به اینکه منظور از مستضعف کسانی هستند که استضعاف فکری دارند، خاطرنشان کرد: درواقع پیام مقام معظم رهبری این است که این دانشجویان را سفیران هدایتی می دانند که با توجه به نعمت توحید و اسلامی که خداوند به انها اعطا فرموده، وظیفه سنگینی دارند و باید به دنبال دستگیری از مستضعفین باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه