اخبار داغ

عضو شورای شهر بندرعباس:

توسعه تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی اولویت مسئولان قرار گیرد

توسعه تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی اولویت مسئولان  قرار گیرد
عضو شورای شهر بندرعباس به توجه مسئولین کلان کشوری و ستاد بحران مدیریت بر توسعه تجهیزات فردی و ایستگاه های آتش نشانی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش جهانبخش،عضو شورای شهر بندرعباس در گفتگو با ندای ساحل؛ ضمن تسلیت به جامعه آتش نشانان گفت: حادثه ای که در ساختمان پلاسکو تهران منجر به داغدار شدن جامعه ایرانی شد هشداری برای همگان است تا قبل از وقوع حوادث بعدی به فکر ایمن سازی محل سکونت و کار خود نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

 

,

وی با اشاره به تجمع مردم هرمزگان برای همدردی با خانواده بزرگ آتش نشانی گفت: امروز تمام کسانی که در این حرکت نمادین مقابل آتش نشانی جمع شده اند تا به آتش نشانان ادای احترام نمایند چه مردم عادی و چه مسئولینی که امروز بدون در نظر گرفتن پست و مقام خود در این مکان حاضر شده اند می خواهند خود را در این غم بزرگ شریک نمایند و خواستار این هستند که با توجه نمودن به اصول ایمنی از وقوع این چنین اتفاقاتی که منجر به حوادث غیرقابل جبران می شود جلوگیری شود.

,

 

,

عضور شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: حضور شهروندان یک پیام برای تصمیم گیران و تصمیم سازان مدیریت شهری و کلان کشور دارد و آن این است که مسئولان بحران را جدی بگیرند، توسعه تجهیزات فردی و ایستگاه های آتش نشانی را در اولویت کار خود قرار دهند زیرا آتش نشانی یکی از سازمان های مهمی است که در هر حادثه ای باید از جان و مال شهروندان حراست نماید.

,

 

,

وی در انتها اظهار داشت: امیدوارم که مردم خوب میهنمان آنقدر به بلوغ فرهنگی برسند که در زمان بروز حادثه به جای در دست گرفتن تلفن همران برای ثبت عکس و فیلم شخصی، تمام توانشان را برای تسهیل خدمت رسانی نیروهای امدادی به کار بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه