اخبار داغ

امشب ؛

طلوع نگاهمان به یاد فداکاری آتش نشانان پلاسکو نورانی تر می شود

طلوع نگاهمان به یاد فداکاری آتش نشانان پلاسکو نورانی تر می شود
شهروندان بیجاری امشب به یاد جانفشانی آتشنشانان حادثه غم بار پلاسکوی تهران در ایستگاه مرکزی آتشنشانی واقع در بلوار الغدیر شمع روشن می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ،ساعت 7:59 دقیقه صبح روز پنجشنبه وقوع یک آتش سوزی مهیب و ناگهانی در ساختمان 53 ساله پلاسکو و چند ساعت بعد حدود 11:30 صبح فرو ریختن تمام این ساختمان عظیم تجاری 17 طبقه فعال در عرصه پوشاک،مردم ایران به ویژه تهران را در شوک و بهت و غم فرو برد و همه را عزادار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه آنچه از همه نمایان تر است جان فشانی آتشنشانانی است با مجاهدت مثال زدنی و از جان گذشتگی برای نجات مال و جان هم وطنان خود را به آتش سپردن و جان خود را از دست دادند.

,

آتشنشانان ققنوس های سربلندی هستند که مجاهدت آنها تحسین همگان را برانگیخته و حکایتی از فداکاری فرزندانی است که برای حفظ جان و مال و امنیت هم وطنان خود تا پای جان ایستادگی کرده اند.

,

فاجعه تلخ پلاسکو قلب هر شهروندی را به درد آورد ،اما آنچه از همه درد آور تر بود "گرفتن عکس سلفی در آن شرایط بغرنج و هجوم جمعیت به محل حادثه و اخلال در کار کمک رسانی بود.

,

در پی وقوع این حادثه تلخ تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شدند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

,

مردم ایران اسلامی در طی دو روز گذشته اقدامی خود جوش با حضور در پایگاه های آتش نشانی ضمن ابراز همدردی با آتش نشانان با تقدیم دسته های گل و روشن کردن شمع نسبت به شهدای آتش نشان که با فداکاری و جانفشانی دراین حادثه غم انگیز جان باختند ادای احترام کردند .

,

شهروندان بیجاری نیز امشب به پاس ارج نهادن به جانفشانی آتش نشانان در ایستگاه مرکزی آتش نشانی واقع در بلوار الغدیر شمع روشن می کنند.

,

امشب سهم ما شهروندان بیجاری از این مراسم، نورانی تر شدن طلوع نگاه هایمان به یاد فداکاری جانفشانان پلاسکو است نه گرفتن عکس و فیلم سلفی برای منتشر کردن در فضای مجازی .

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه