اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان :

رسالت روحانیون تبلیغ اسلام و بیان معارف الهی است

رسالت روحانیون تبلیغ اسلام و بیان معارف الهی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: رسالت اصلی روحانیون تبلیغ دین مبین اسلام و ترویج معارف الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، حجت‌الاسلام مختار کرمی در جریان دیدار امام جمعه کامیاران با ایشان که در سنندج انجام شد؛ اظهار کرد: همکاری مراکز و ادارات فرهنگی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی اثرگذار است و می تواند منجر به تاثیرات مطلوبی در جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل،,

 

,


وی به استقرار روحانیون شیعه و سنی در مناطق محروم استان پرداخت و افزود:تبلیغات اسلامی کردستان با ساخت خانه های عالم در سطح روستاها و استقرار روحانیون در این خانه های عالم توانسته گام موثری در راستای ارتقای سطح دینی و فرهنگی بردارد.

,
,

 

,


وی همچنین تاسیس موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی را ظرفیت موثری در استان خواند و گفت: تبلیغات اسلامی کردستان مجوز فعالیت این موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی را در سطح استان صادر کرده است که به فعالیتهای دینی می پردازند.

,
,

 

,


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: روحانیون با زبان هنرمندی وظرافت باید سنت گرانقدر پیامبر رابه مردم ابلاغ کنند و مروج ارزش های دینی و اسلامی و ارزش های ناب محمدی باشند.

,
,

 

,


حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اهمیت تربیت دینی نسل جوان در جامعه امروزی برای کاهش معضلات اجتماعی یادآور شد: هیچ کاری مانند تربیت دینی به‌ویژه تربیت نسل جوان لذت‌بخش نیست و جوانان ما باید مومن و انقلابی تربیت شوند.

,
,

 

,


وی در پایان همکاری با نهادهای فرهنگی و دینی در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و کمک به پرورش و تربیت دینی جوانان و نوجوانان را از اقدامات تبلیغات اسلامی خواند و گفت: به منظور تحقق این مهم تفاهم‌نامه‌های متعددی با ادارات مختلف استان منعقد شده است.

,
,

 

,


حجت‌الاسلام علی‌اشرف علیمحمدی امام جمعه اهل تشیع کامیاران نیز در این دیدار اقدامات انجام شده توسط تبلیغات اسلامی کردستان را قابل تقدیر خواند و گفت: هرکاری که در راه رضای خدا و ترویج ارزش های دینی و اسلامی انجام گیرد ارزشمند و قابل تحسین است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه