اخبار داغ

عضو شورای شهر قم:

مناسب سازی شهر برای معلولین و جانبازان از سیاست های شوراست/هر ارگانی وظیفه 10درصدی در خصوص مناسب سازی دارد

مناسب سازی شهر برای معلولین و جانبازان از سیاست های شوراست/هر ارگانی وظیفه 10درصدی در خصوص مناسب سازی دارد
عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه هر ارگانی محدوده خود را 10درصد وظیفه دارد برای معلولین آماده کند، گفت: مناسب سازی شهر برای معلولین و جانبازان از سیاست های شوراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم  در گفتگو با فرهنگ نگار با اشاره به مناسب سازی شهر برای معلولین و جانبازان ، اظهار داشت: پرداختن به مسئله مناسب سازی شهر برای معلولین در کمیسیون فرهنگی و خدمات شهری شورای شهر از اولویت های مهم می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی افزود: در خصوص مناسب سازی جایگاه های مختلفی همچون پارک ها و فضای سبز، پل های عابر پیاده و ... که باید در آن‌ها اقداماتی انجام شود.

,

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اشاره به اینکه شهر با وضعیت مطلوب برای معلولین خیلی فاصله دارد، گفت: در این مسئله هم شورای شهر و هم شهرداری بسیار حساس و دغدغه دارد.

,

وی ادامه داد:  درخصوص پارک و فضای سبز و معابر شهری جلسات بسیاری را با شهرداری برگزار کردیم و شهردار هم در این خصوص بسیار حساس هستند تا معلولین بتوانند به راحتی در شهر تردد کنند.

,

عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه قبلاً پارک معدودی برای معلولین در قم وجود داشت، بیان داشت: امروز این مسئله به عنوان یک سیاست در حال بررسی است و در حال حاضر بیشتر پارک ها قم به نوعی برای استفاده افراد معلول و جانبازان مناسب سازی شده است تا بتوانند به راحتی تردد کنند.

,

وی ادامه داد: در بحث ورزشی ویژه معلولین و جانبازان هم در برخی پارک ها تجهیزاتی برای آن‌ها نصب شده است ولی در این خصوص هم با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

,

ملایی با اشاره به اینکه معابر و پل های عابر پیاده در سطح شهر بسیار نقص دارند، ابراز داشت: در قم فقط چند پل مکانیزه وجود دارد که علت این موارد هم بی توجهی نیست بلکه کمبود بودجه می باشد.

,

وی در خاتمه خاطر نشان شد: برای مناسب سازی شهر در تردد معلولین و جانبازان نیاز بودجه بالایی هستیم و البته هر ارگانی وظیفه 10درصدی دارد تا ارگان خود را برای این قشر از جامعه مناسب سازی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه