اخبار داغ

برجامی که برزخ شد

از شدت آفتاب برجام گرمایی احساس نشد/عینک برجام هم کارساز نیست

از شدت آفتاب برجام گرمایی احساس نشد/عینک برجام هم کارساز نیست
صدالبته توافقی که نافش با بی برکتی بریده شده بود، یک درس عبرتی برای آیندگان خواهد شد و خواهند دانست که "برجام" ثمره و نتیجه اعتماد به آمریکاست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،قریب به چهار سال تمام شنیدیم و ندیدیم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

یکسال از آفتاب روشن برجام و گشایش بی حد و نصاب شنیدیم و گرمایی ندیدیم!

,

به دنباله آن، چهار سال استعداد مملکت را تعطلیل کردید، هواپیماهایی با هزینه های هنگفت وارد کشور کرده و اقتصاد مقاومتی را همچون شعارهایی که این چهار سال سر دادید در نطفه خفه کردید.

,

کارخانه های تولیدی را از رونق انداختید و دم از رونق اقتصادی زدید، رکود تحریم ها را جار زدید و ما فقط شنیدیم و جز سراب سیاست چیزی ندیدیم.

,

چهار سال گفتیم و نشنیدید!

,

, ,

اخطارهای و نصایح دلسوزانه را به بی سوادی و بزدلی تفسیر کردید.

,

دم از اسلام رحمانی و روابط جهانی زدید، دین را بهانه کرده و با دشمن دین بر سر یک میز نشسته مذاکراه کرده و بزم عیش و نوش راه انداختید! لب ساحل قدم زده و سرمایه ملت را خرج سفرهای میلیاردی خود کردید، اعتراض کردیم و مارا بی شناسنامه و تازه به دوران رسیده خطاب نمودید.

,

از صد روز وعده داده شده و ثمره های صدتایی برجام تان پرسیدیم و ما را ضد صلح و مخالف روابط مسالمت آمیز خواندید!

,

قلب راکتورهای هسته ای را بتن ریختید، دیپلماسی خنده را بر دیپلماسی سیاست برتری دادید و با قهقه منافع ملی را دو دستی تقدیم دشمن کرده و باز هم از منافع "هیـــــــچ" برجام دفاع کردید.

,

برجامی که جز شومی و خواری سرانجامی نداشته است!

,

برجامی که عزت و اقتدار یک ملت را نشانه رفت تا جایی که یک عده بزدل وابسته به رژیم نحس اسرائیل، پیروزمندانه و فاتحانه از توقف هسته ای و پیشرفتی ایران آنهم بدون فرستادن یک سرباز به میدان و حتی بدون شلیک یک گلوله کُری خواندند!

,

صدالبته توافقی که نافش با بی برکتی بریده شده بود، یک درس عبرتی برای آیندگان خواهد شد و خواهند دانست که "برجام" ثمره و نتیجه اعتماد به آمریکاست.

,

, ,

این اتمام حجتی برای آیندگان است که راه رفته امروز و تجربه های تلخ تجربه شده را درس عبرت بگیرند و دوباره به خطا نروند.

,

و این هم درسی شد برای آن عده ای که شهرتِ نام را به یدک کشیده و در منصب نماینده ملت و دولت بر کرسی ریاست لم می دهند تا بدانند دولتی که با وعده های تبلیغاتی عمل نشده بنا شود، در تاریخ آبرویی ندارد و دوام چهار ساله اش هم فرای معجزه است.

,

این خشت از اول کج نهاده شده و تا به آخر کج می رود ولی ملت ایران ثابت خواهند کرد، دیوار کج را باید فرو بریزند چراکه اگر چنین نکنند، روزی این دیوار بر سر خودشان آوار خواهد شد.

,

پریوش اسلام فر

, پریوش اسلام فر,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه