اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)سرپل ذهاب:

نهاد کمیته امداد متولی خدمت رسانی به قشر وسیعی از آسیب دیدگان جامعه است

نهاد کمیته امداد متولی خدمت رسانی به قشر وسیعی از آسیب دیدگان جامعه است
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)سرپل ذهاب گفت: نهاد کمیته امداد متولی خدمت رسانی به قشر وسیعی از آسیب دیدگان جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حیدر بهرامی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: امدادگران این نهاد با احساس مسئولیت شرعی و قانونی خود که در قبال افراد خانواده بزرگ امداد دارند خدمات مشاوره و راهنمایی خود را در زمینه‌های اخلاقی، روحی و روانی، رفتاری، خانوادگی، شغلی، تحصیلی، حقوقی و مسائل تربیتی و آموزشی و... به مددجویان ارائه می‌نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود:خدمت به نیازمندان و تلاش برای خشنودی و رضایت این افراد وظیفه دینی و انسانی همه ما مسلمانان است و نیاز است ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد امنیت و دلگرمی در بین مددجویان نیازمند در جامعه نهادینه شود.

,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مشارکت و مساعدت در امر بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مددجویان نیازمند،کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان و ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان مستعد ازمهمترین حمایت ها از اقشار نیازمند جامعه دانست.

,

 

,

وی با بیان اینکه نهاد کمیته امداد متولی خدمت رسانی به قشر وسیعی از آسیب دیدگان جامعه است، از مردم نوع دوست و خیر سرپل ذهابی خواست تا با مشارکت بیش از پیش، در امر خودکفایی و توانمندسازی مددجویان این نهاد قدم های موثری بردارند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر می باشد که تعداد 3 هزار و 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه