اخبار داغ

حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی؛

رسانه ها، امامزادگان و مادران اهل بیت(ع) را به مردم و جوانان بشناساند

رسانه ها، امامزادگان و مادران اهل بیت(ع) را به مردم و جوانان بشناساند
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه خواستار اهتمام ویژه رسانه های جمعی به خصوص صدا و سیما نسبت به معرفی و شناساندن امامزادگان و مادران اهل بیت(ع) به آحاد مردم و به خصوص نسل جوان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کریمه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امامزاده موسی مبرقع(ع) که با حضور آحاد مردم و نیز برخی از مسئولان استانی در محل این امامزاده برگزار شد، با اشاره به تاکید فراوان مقام معظم رهبری و علما و مراجع تقلید نسبت به تکریم و تعظیم امامزادگان اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از مردم و جوانان آشنایی چندانی نسبت به امامزادگان و حتی برخی امامان ما و زندگی و سخنان و اندرزهای آنان ندارند که در این خصوص رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما وظیفه سنگینی در رفع این خلأ و کمبود را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه, کریمه, کریمه,

وی افزود: یک انسان محب و شیعه اهل بیت(ع) نباید نسبت به امامان معصوم و در درجه بعد امامزادگان واجب التعظیم ، شناخت اندکی داشته باشد و لذا باید همه برای رفع مهجوریت و مظلومیت از این بزرگواران به سهم و وُسع خود بکوشیم.

,

این خطیب معروف همچنین ضمن ابراز خرسندی از برگزاری باشکوه همایش بزرگداشت حضرت خدیجه کبری(س) در قم گفت: با ایجاد دبیرخانه دایمی این همایش به دنبال آن هستیم که در فواصل زمانی مشخص در جهت معرفی و شناساندن دیگر مادران اهل بیت(ع) گام برداریم و به سهم خود آنان را به جامعه و توده های مردم بشناسانیم.

,

وی در ادامه با اشاره به مقام والا و فضیلت کم نظیر حضرت موسی مبرقع(ع) به عنوان فرزند بلافصل امام جواد(ع) ابراز کرد: یکی از ویژگی های شاخص ایشان این است که همچون عمه بزرگوارشان حضرت معصومه(س) مهاجر الی الله بودند به این معنا که ابتدا از مدینه به سامرا و سپس از آن جا به کوفه و سپس به قم مهاجرت کرده و حدود 40 سال در قم سکونت داشتند و در زمینه بیان احادیث اهل بیت(ع) خدمات بسیاری از خود به جای گذاشتند.

,

رفیعی همچنین گفت: ایشان در عین حال که متاسفانه در برخی کتب تاریخی و از طریق احادیث جعلی مورد تخریب و هجمه قرار گرفته اند اما در زمان حیات نورانی خویش در مبارزه سیاسی علیه طاغوت بنی عباس فعال بودند و همواره به روشنگری مردم به خصوص محبان و شیعیان اهل بیت(ع) اهتمام ویژه داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه