اخبار داغ

از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گلستان؛

برد شیرین" نیلکوه " در خانه و صعود یک پله‌ای در جدول/گالیکش برای ماندن در لیگ همدل شد+تصاویر

برد شیرین" نیلکوه " در خانه و صعود یک پله‌ای در جدول/گالیکش برای ماندن در لیگ همدل شد+تصاویر
سرمربی تیم فوتسال نیلکوه گالیکش گفت: تیم " نیلکوه " گالیکش در هفته یازدهم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گلستان توانست با نتیجه 2 بر صفر برابر میهمان خود «فلز طبرستان» گرگان به پیروزی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نیلکوه محمد عرب گفت: تیم نیلکوه گالیکش در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال استان گلستان در سالن تختی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش میزبان تیم رده دومی «فلز طبرستان» گرگان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

nilkooh1928 1

, nilkooh1928 1,

وی افزود: با توجه به اینکه در انتهای جدول هفته دهم این رقابت‌ها قرار داشتیم پیروزی در این بازی و امیدوار بودن به ادامه رقابت‌ها و ماندن در لیگ برتر بسیار برایمان اهمیت داشت.

,

عرب گفت: پس از بازی هفته گذشته با افزودن حمید اسحاقیان، حسین ملکان و رسول فروتن از مربیان و بازیکنان ارزشمند گالیکش به کادر مربی‌گری تیم نیلکوه تمرینات بسیاری خوبی پشت سر گذاشتیم و کادر فنی و بازیکنان تیم همدل شدند تا با پیروزی در این دیدار و موفقیت دربازی‌های پیش رو نیلکوه گالیکش را در لیگ برتر فوتسال استان گلستان حفظ کنیم.

,

به گفته سرمربی تیم نیلکوه بازیکنان نیلکوه در این بازی بسیار باانگیزه و پرتلاش ظاهر شدند و موفق شدند در پایان با دو گل «محمد عرب» و «عماد خانی راد» میزبان خود تیم «فلز طبرستان» گرگان را شکست دهند.

,

عرب اظهار داشت: از هواداران پرشور نیلکوه و مسئولین شهرستان که این تیم را با کسب نتایج هفته‌های اخیر تنها نگذاشتند و با حمایت خود این برد شیرین را رقم زدند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در سه بازی باقی‌مانده لیگ نیز نیلکوه را یاری کنند.

,

وی گفت: با این برد نیلکوه 12 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده هفتم جدول قرار گرفت.

,

سرمربی نیلکوه گالیکش با اشاره به اینکه دو تیم در پایان این فصل از رقابت‌ها به لیگ دسته یک فوتسال گلستان سقوط خواهند کرد گفت: هفته دوازدهم این رقابت‌ها نیلکوه میهمان تیم صدر جدولی «بندر ترکمن»، هفته سیزدهم میزبان تیم « قرن ۲۱ گرگان» و هفته پایانی نیز میزبان تیم « شهدای نودیجه گرگان» خواهد بود.

,

00aabbc21p08ojhkmh 1

, 00aabbc21p08ojhkmh 1,

00aabbc21p08ojhkmh 1

, 00aabbc21p08ojhkmh 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه