اخبار داغ

افتتاح یک مسجد خیر ساز در شهرستان میناب

افتتاح  یک مسجد خیر ساز در شهرستان میناب
یک باب مسجد در روستای نوبند از توابع شهرستان میناب با اعتبار 600 میلیون با حضور مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، یک باب مسجد خیّرساز در روستای نوبند از توابع شهرستان میناب با اعتبار بالغ بر 600 میلیون تومان در مساحت 1700 متر مربع با زیر بنای 350 متر مربع با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستانی و اهالی روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب در حاشیه افتتاح امام رضا(ع) روستای نوبند مسجد را مهمترین محل برای تعلیم و تربیت افراد در جامعه برشمرد و گفت: هیچ با موسیقی به کمال نمی رسد و قرار گیری در مسیر مسجد انسان را به کمالات دنیوی و اخروی می رساند.

,

خطیب جمعه میناب افزود: مسئولین باید در مسجد قابل روئت و در دسترس مردم باشند و الگویی برای تعلیم و تربیت جوانان در رشد کمالات روحی و تربیتی فراهم کنند.

,

معتمدی فر بیان داشت: جامعه اسلامی باید مسجد محور باشد پایگاه های نظامی باید در کنار مسجد باشند و محلی برای تعامل و همکاری مردم قرار گیرد.

,

وی ضمن تقدیر از خیرین مسجد ساز گفت: برای تشویق و هدایت جوانان به سمت و سوی مسجد باید از اولویت بانیان و مسئولین محلی باشد و ذهنیت جوانان از مساجد بعنوان ماتم کده و قبرستان تغییر دهند و در رشد و تعالی جوانان تلاش کنند.

,

روستای نوبند با جمعیت 1800 نفر با وجود 4 مسجد در 10 کیلومتر میناب قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه