اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان:

انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم برخاسته است/ دهه فجر افتخاری بزرگ برای ملت ایران بشمار می آید

انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم برخاسته است/ دهه فجر افتخاری بزرگ برای ملت ایران بشمار می آید
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه دهه فجر افتخاری بزرگ برای ملت ایران بشمار می آید ابراز کرد: این دهه مبارک ، فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، حجت‌الاسلام‌ غلامرضا  زاهدی امروز شنبه در نشست با مسئول کمیته مساجد استان سمنان با اشاره به اهمیت لزوم مشارکت مردم در برنامه های دهه مبارک فجر اظهار کرد: بی شک اگر برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر با مشارکت  و محوریت مردم باشد، نمایانگر هرچه  بیشتر روح وحدت ، همدلی و انسجام در جامعه است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه حضور مردمی در کنار رهبری واحد رمز اقتدار امروزی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: محور اصلی برنامه های دهه فجر باید تقویت وحدت و همدلی بین مردم باشد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه  دهه فجر افتخاری  بزرگ برای ملت ایران بشمار می آید ابراز کرد: این دهه مبارک ،  فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) می باشد.

,

زاهدی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم برخاسته است عنوان کرد: یقینا تقدس خدمت به مردم و حس خدمتگزاری در مسئولین از ثمرات انقلاب اسلامی است وشهیدان بهترین جوانان وطن بودند که جان خود را در راه  استقلال، آزادی و هویت اسلامی کشور در طبق اخلاص نهادند.

,

وی با اشاره به برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: 22 برنامه از سوی کمیته تشکل‌های دینی، مذهبی و قرآنی برای دهه فجر در سمنان برنامه ریزی شده است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: برگزاری جشنواره قرآنی با همکاری اداره آموزش ‌و پرورش سمنان یکی از برنامه های مهم می باشد زیرا می تواند تاثیرات مثبت و سازنده ای بر نسل‌های سوم و چهارم جامعه ما بگذارد.

,

حجت‌الاسلام‌ غلامرضا  زاهدی با بیان اینکه درک آرمان‌های انقلاب اسلامی نیازمند شناخت باطنی می باشد خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی، تشکل‌های دینی و برگزارکنندگان مراسم ویژه دهه مبارک فجر باید در راستای شناساندن برکات و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل های آتی اهتمام ویژه داشته باشند.

,

وی  با اشاره تعامل و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان سمنان با کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان سمنان تصریح کرد:  این همکاری در اجرای برنامه 10 شب در 10 مسجد نیز  نیز خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه