اخبار داغ

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان:

دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در بندرعباس

دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در بندرعباس
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم علی اصغر افتخاری، رئیس پلیس فتا هرمزگان در گفتگو با هرمز؛ گفت : احدی از شهروندان شهرستان بندرعباس با مراجعه به پلیس فتا بیان داشت شخص یا اشخاصی ناشناس با برقراری تماس تلفنی ضمن توهین به وی ، اقدام به ضبط صدایی شاکی را نمودند که صدای ضبط شده را در فضای مجازی منتشر نمودند، در این خصوص شکایت و درخواست رسیدگی داشت، در همین راستا موضوع پرونده مبنی بر تحریف و انتشار فیلم و صوت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,


وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی درنهایت شخصی به هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار گردید که در خصوص موضوع پرونده به بزه انتسابی معترف و اظهارداشت که با همکاری یکی از آشنایانش با شاکی تماس برقرار نموده و ضمن توهین به وی اقدام به ضبط صدای وی می نماید که صدای ضبط شده را در اختیار یکی از دوستانش به هویت آقای ص.ف قرار می دهد و وی صدا را در یکی از شبکه های اجتماعی انتشار داده است. همچنین دلیل عمل ارتکابی را تحریک از سوی دوست خود عنوان نمود.

,
,


رئیس پلیس فتا هرمزگان اظهار کرد: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی آقای ص.ف به این پلیس احضار که در ابتدا با موجه شدن با مستندات جمع آوری شده به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت که دلیل کارش مبنی بر انتشار صوت علیه شاکی در فضای مجازی را خصومت شخصی با وی عنوان کرد.

,
,

 

,

 افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین دلیل چنین کار هایی در فضای مجازی نداشتن فرهنگ استفاده از نرم ‌افزارهای نوین ارتباطی است، لذا هر فرد باید رفتارها و گفته ‌های خود را کنترل کند چرا که موضوعاتی مانند آرامش دیگران از بدیهیات اصول انسانی است که نباید آنها را به بازی گرفت. همچنین شهروندان در صورت مواجه شدن با چنین افرادی با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir نسبت به اطلاع رسانی اقدام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه